icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Postavljanje oglasa

Fizička lica koja prodaju svoje vozilo mogu potpuno besplatno postaviti do dva oglasa. Svi korisnici (fizička lica i prodavci) mogu postaviti potpuno besplatno neograničen broj oglasa za auto delove i opremu.

Za postavljanje oglasa potrebno je da uradite sledeće:

  • Registrujte se - kliknite link "Registracija/Login" iz horizontalnog menija i pratite uputstva
  • Kliknite na link "Postavi oglas" i pratite uputstva

Pre nego što postavite oglas predlažemo vam da pročitate savete kako da napravite dobar oglas i brzo prodate svoje vozilo.

Saveti za brzu prodaju

Kada postavljamo oglas cilj nam je da brzo prodamo a da pri tome postignemo što bolju cenu. U narednom tekstu želimo da sa vama podelimo iskustva dosadašnjih korisnika kako napraviti dobar oglas i kako iskoristiti sve prednosti sajta da bi ostvarili brzu prodaju i dobru cenu.

Dve ključne stvari za prodaju preko oglasa su:

  • Napraviti dobar oglas, i
  • Obezbediti da što više ljudi vidi vaš oglas 
     

Kako napraviti dobar oglas?

Dobar oglas je onaj koji brzo i dobro proda. Samo postavljanje oglasa na sajtu je krajnje jednostavno ali da bi vaš oglas bio i dobar, potrebno je obratiti pažnju na nekoliko stvari:

 1. Fotografije oglasa

Kao što poslovica kaže - slike govore više od reči! Fotografije su prva stvar koju posetioci primete kod oglasa. Atraktivne fotografije su prvi alat kojim možete da privučete posetioca da klikne baš na vaš oglas, naročito kada se on prikazuje u listi zajedno sa drugim oglasima.

Potrudite se da napravite “lepe” fotografije. Ljudi vole da vide lepe fotografije baš kao i vi. Ako ne umete sami, zamolite nekog od prijatelja koji se više razume u fotoaparate da vam pomogne. Slikajte po lepom vremenu, najbolje predveče. Potrudite se da fotografije budu oštre, da realno prikazuju vozilo, da budu atraktivne. Pogledajte fotografije na ostalim oglasima, zapamtite one koje su vam se najviše svidele pa pokušajte da napravite slične ili bolje.

2. Tekst opisa i karakteristike

Najbolji prodavci imaju zajedničku osobinu - kupci im veruju. Tekst koji ostavljate na sajtu je mesto gde možete da zadobijete poverenje kupca, tačnije da ga ne izgubite. Zato, budite iskreni, tačni, informativni i ozbiljni. Opis slobodno napišite običnim rečima i u njemu navedite isto ono što bi kupcu rekli kada se sa njim vidite uživo. U pisanju opisa nema velikih tajni, jedina tajna je biti potpuno iskren. Budite prema potencijalnim kupcima onakvi kakvi bi želeli da oni budu prema vama kada bi zamenili uloge.

3. Cena

Kada ste uspeli kupca da privučete na svoj oglas dobrom fotografijom, zainteresovali ga iskrenim opisom, sledeće je ponuditi mu dobru cenu. Ni najiskusnijim prodavcima nije lako da odrede dobru cenu. Zato, evo par saveta za formiranje cene:

  • Proverite cene konkurencije - pogledajte kakve cene imaju slični proizvodi i budite u tom opsegu.
  • Izbegavajte ekstremne cene - Suviše visoka cena će odbiti kupca jer će misliti da je nešto skupo. Ako već imate veću cenu od konkurencije onda se potrudite da objasnite u tekstu zašto je to tako. Možda cena nije visoka nego vi više nudite. To kupac jasno mora da razume, objasnite mu. Nemojte mu prepuštati da on to sam zaključuje, napišite mu. Suviše niska cena takođe umanjuje šansu za prodaju jer izaziva sumnju kupca u kvalitet proizvoda. Ukoliko je vaša cena značajno niža objasnite kupcu zašto je to tako.
  • Budite spremni da malo spustite cenu prilikom finalnih pregovora, ali ne više od 10%.

4. Pogledajte oglas očima kupca

Na kraju, kada ste postavili svoj oglas, pogledajte ga još jednom iz ugla kupca. Da li vam je sve jasno? Da li je vaš konkurentan u odnosu na slične oglase? Da li bi vi kupili preko vašeg oglasa? Ako primetite neke prepreke, ispravite ih. Sitnice odlučuju.
 

Pratite kako radi vaš oglas?

Pravljenje i postavljanje oglasa je pola posla. Posle prvih nedelju dana saberite utiske. Koliko ljudi vas je zvalo, šta su pitali, da li ste saznali od njih nešto što im je bitno u oglasu a vi niste naveli? Iskoristite iskustvo koje sada imate sa kupcima i poboljšavajte svoj oglas u kontinuitetu. Takođe, pratite konkurenciju. Pogledajte, koji su novi oglasi stigli u kategoriju gde se nalazi vaš oglas. Kakav je vaš oglas u odnosu na njih? Poboljšavajte svoj oglas ukoliko je potrebno. Posvetite bar pola sata nedeljno svom oglasu i rezultati neće izostati.
 

Istaknite svoj oglas?

Pored činjenice da imate dobar oglas ključno je da taj oglas vidi što više posetilaca sajta. Prodavnica u prometnoj ulici uvek bolje prodaje od “one” iza ćoška. Prosto, vidi je više ljudi. Ista analogija važi i za oglase. 
Svoj oglas možete istaći tako da se pojavljuje na najposećenijim mestima na sajtu. Ova opcija se plaća uz vrlo prihvatljive cene a aktivira se slanjem SMS poruke na odgovarajući broj.
Instrukcije i cene za isticanje oglas

Ovo bi bili neki osnovni saveti kako da dobro prodate koje smo mi stekli kroz dugogodišnji rad. Nadamo se da će i vamo pomoći. Ukoliko imate dodatnih pitanja, saveta ili nejasnoća budite slobodni da nas kontaktirate.

Želimo vam uspešnu prodaju,
Ekipa sajta MojAuto.rs

 

Vaši favoriti ()