icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Kawasaki Z 750

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 750 cm3
  • Prešao kilometara 25236
  • Proveri kilometražu
  • Broj cilindara 4
  • Menjač manuelni
  • Boja crna

Oprema

  • Model - Z 750
  • Metalik
  • Vetrobran

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Stanje vozila zadovoljavajuće
  • Havarisano Ne
  • Stranac Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Registrovano do Novembar 2024
  • Kupljen nov u Srbiji Da

Opis

Pozitivno: Originalna, mala kilometraža, registrovan do novembra 2024
Negativno: Estetika

Cena nije fiksna. Slobodno pozovite i ponudite iznos koji mislite da je realan.

- Registrovan do 30/10/24
- Izuzetno mala kilometraža za godište
- Redovno servisiran i održavan motor
- Puig vetrobran
- Nosač kofera i ploča Kappa
- Kofer kappa 48L
- Bez kofera je cena za 100e manja

Motor je kupljen nov u Srbiji - Cule Auto. Ja sam drugi vlasnik. Kupljen je od prijatelja 2013., sa nešto više od 5000 km. Osim bezgraničnog poverenja u prvog vlasnika, kao dokaz o originalnoj kilometraži je činjenica da sam motor preuzeo sa svim prva-ugradnja delovima (gume, pločice....).

Pad je bio iste godine. Ništa vitalno nije stradalo. Prešao sam više od 17.000 km za 10 godina, a na motoru vozio i svoju decu. Sve savršeno funkcioniše. Popravke su vršene isključivo zamenom, isključivo originalnih delova. Ništa nije farbano, ispravljano, lepljeno... Svi zamenjeni delovi su sačuvani i idu uz motor. Imam račune za sve delove koji su kupljeni kao novi.

Lanac i lančanici su i dalje prva ugradnja.
Ulje u kočnicama menjano pre dve godine.
Filter vazduha i svećice promenjene prošle godine u servisu Markos. Delovi kupljeni u Louis-u prošle godine. Imam račune.
Gume Michelin Pilot Road 4 monitrane prošle sezone – odlične.
Akumulator montiran prošle godine, još je u garanciji.
Pakne i prednje i zadnje odlične.

Treba uraditi mali servis.
Treba servisirati semeringe na prednjim vilama

Odlična osnova da se, uz određeni trud, dođe do motora koji će još dugo i dobro da služi. Ako nekom ne znači estetika već samo funkcionalnost, onda nikakve intervencije nisu ni nužne. Ko vozi nove motore zna kakva je razlika u ugođaju vožnje (vibracije, mekoća komandi, zvuk motora…) između „umornih“ i motora sa manjim kilometražama. Posete servisima su svedene samo na redovna održavanja. Rizik od ostajanja na putu ne postoji.

Svaka provera moguća i dobrodošla.

Proba motora moguća samo uz pun depozit vrednosti motora.

Razlog prodaje je što sam kupio nov motor.

Srećna kupovina.

Vaši favoriti ()