icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Malaguti Fifty Top

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 49 cm3
  • Prešao kilometara 7600
  • Proveri kilometražu
  • Tip motora Euro 1
  • Broj cilindara 1
  • Menjač manuelni
  • Boja svetlozelena
  • Tip motora Euro 1

Oprema

  • Model - Fifty Top
  • Metalik
  • Kick start
  • Stalak za motor
  • Tjuning
  • Nije registrovan

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Da
  • Vozilo je polovno
  • Stanje vozila odlično
  • Havarisano Ne
  • Stranac Da
  • Na ime kupca Ne

Opis

Na prodaju motocikl
Malaguti Fifty Top 1987. god.
Sredjen 95%.
Sa agregatom Tomos Apn 4!
Vrlo interesantan i dopadljiv model, velicine tomos automatic-a, ujedno mnogo bolji izbor i od automatic-a i od "klasicnog" Apn 4, sa dobro poznatim, izdrzljivim Tomos agregatom od 49 ccm, sa ventilatorskim hladjenjem, sa fabrickom prednjom disk kocnicom, sa fabrickim alu tockovima, sa fabrickim bocnim mini kres-bar-ovima, sa fabrickim brzinomerom, sa fabrickim rezonatnim auspuhom i interesantnim zvukom. . . .
Ulozeno mnogo novaca, vremena, zivaca, truda. . . . :
- Ram peskaren (50 еura)
, ofarban prajmerom (20 eura),
metalik bojom (40 eura),
zatim lakiran bezbojnim sjajnim lakom (15 eura)
- Uradjen remont agregata na standard (180 eura sa postarinom za delove)
- fabricki prelepi alu tockovi 16 coli
- nove unutrasnje gume (10 eura)
- nove kvalitetne spoljasne gume sa krupnim kramponima HEIDENAU ENDURO RAINFORCED (made in Germany)!
2.75 / 16 (gume sa brzinskim index-om od cak 130km/h (na primer trayal i kineske gume imaju brzinski index od 49 km/h ) (180 eura + postarina)
- novi kvalitetni lezajevi prednjeg i zadnjeg tocka (SKF Italy) (20 eura)
- novi lancanici (15 eura)
- finalna redukcija 34 / 13 (maksimalno osnazen)
- nov lanac, najkvalitetniji na nasem trzistu (Favorit / Ceska) 118 linka (12 eura)
- novi zatezaci lanca (sestice) (6 eura)
- novi kug-lezajevi guvernala (4 eura)
- ugradjen 5. -i stepen prenosa (25 eura)
- nov ventilator hladjenja (4 eura)
- novi dihtunzi, semerinzi, lezajevi agregata. . . (25 eura)
- nova svecica (2 eura)
- nova bakelitna ugaona lula svecice (Japan) (4 eura)
- nov merac ulja (3 eura)
- novo menjacko ulje (3 eura)
- novi lezajevi / vodilice lanca (15 eura)
- nove biksne zadnje vile (10 eura)
- novo sediste (35 eura)
- novi zadnji amortizeri (40 eura)
- nova civija kurble (3 eura)
- bocne i prednja dekla (poklopac stubline) polirane ( 5 eura materijal za poliranje i rad)
- novi kvalitetni nemacki srafovi M7 poklopca stubline (4 eura)
- novi srafovi agregata i desne dekle (5 eura)
- nove kvalitetne disk plocice original RMS Italy (18 eura)
- nove kvalitetne kocione pakne original Ferodo Italy (20 eura)
- novo kociono crevo (20 eura)
- novo kociono ulje Total (France) (6 eura)
- uradjena reparacija kocionih klesta
- nov sraf male dekle kvacila (3 eura)
- nova krunasta matica kvacila (2 eura)
- nov uvodnik sajle kvacila (2 eura)
- nova sajla kvacila (4 eura)
- nov svornjak sajle kvacila (2 eura)
- nova sajla gasa (3 eura)
- nove rucice (10 eura)
- novi nogostupi (35 eura)
- nova poluga zadnje kocnice (5 eura)
- nov svornjak sipke zadnje kocnice (2 eura)
- novo crevo goriva (1 euro)
- nov uvodnik filtera vazduha (2 eura)
- brendiranje (firmopisac) (20 eura)
- filter vazduha aluminijumski mrezasti
- karburator kvalitetni Delorto 14-12 / pali i na minusu bez problema!
Da bi bio kompletan, neophodno je: namontirati svirenu (posedujem original), far (posedujem original), i dokupiti sajlu km sata, puz / pinjon sajle km sata, sijalice (posedujem sijalicu fara), migavce sa automatom (posedujem automat).

- karburator kvalitetni Delorto 14-12 / pali i na minusu bez problema!
Da bi bio kompletan, neophodno je: namontirati svirenu (posedujem), far (posedujem), i dokupiti sajlu km sata, puz / pinjon sajle km sata, sijalice (posedujem sijalicu fara), migavce sa automatom (posedujem automat).
U medjuvremenu, namontirane bocne plastike i branik za lanac.
Bez dokumentacije.
Razgledanje, proba pre kupo-prodaje iskljucivo i jedino kod mene.

Za delove sa postarinom ulozeno preko 800 eura
+ motocikl (400 eura)
+ rad
+ vreme. . . . . . .
Cena u eventualnoj zameni 1300 eura.
Prodaja za novac ili
zamena
za
ocuvan Roland E-a7 sa koferom i sredjenim setom, bez doplate

ili

ocuvan Korg Pa 900 sa koferom i sredjenim setom, bez doplate.


Vaši favoriti ()