icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Alfa Romeo MiTo 1.4 MPI MultiAir

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1368 cm3
  • Snaga 105 KS (77 KW)
  • Prešao kilometara 129000
  • Proveri kilometražu
  • Tip motora Euro 5
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 6
  • Broj vrata 2/3
  • Broj sedišta 4
  • Strana volana Leva
  • Klima Klima
  • Boja braon
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija Hečbek

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Mehanička zaštita
  • Isofix sedišta
  • Servo
  • Grejači retrovizora
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Tonirana stakla
  • Maglenke
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Radio
  • Alu felne
  • Putni računar
  • Led svetla

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Septembar 2024
  • Vozilo je korišćeno kao lično

Opis

Alfa Mito benzinac 2011. godište, prava kilometraža, sve u funkciji, nije udaran, očuvan.

Oprema: Klima, DNA modovi vožnje, Start-Stop sistem, LED svetla, maglenke, Chrom retrovizori, kvake i lajsne, Alu felne, Elektronika stakla i retrovizora, Radio-CD-MP3, Bord kompjuter, Naslon za ruku, bez rama prozora...

Svaki vid provere je dozvoljen na Čukarici, po dogovoru.

Motor optimalne snage i potrošnje, sa 6-brzinskim menjačem!

Vlasnik, registrovan do 09.2024 godine.

Prednosti ovog auta su unikatan i predivan izgled sa mnogim opcijama nadogradnje, relativno snažan motor sa modovima vožnje i menjačem sa 6 brzina, povoljan za održavanje i registraciju...

Daleko pouzdanija i bolja varijanta od dizela koji su prešli "milione" kolimetra pre nego se uvezu u Srbiju. Takođe nema problema i skupih popravkih kao kod dizela: DPF filter, ERG ventil, turbine, grejači, dizne...

Srećna kupovina! :)

Vaši favoriti ()