icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

VW Passat TDI

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1 cm3
  • Snaga 135 KS (99 KW)
  • Prešao kilometara 150000
  • Proveri kilometražu
  • Menjač automatski
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Kategorija limuzina

Oprema

  • Nije registrovan

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Garažiran Da

Opis

2002 Passat TDI 1.9 B5.5 Turbo Dizel, Automatik, 3600 EUR

Malo presao, samo 150000 kilometra. Garaziran, ocuvan, nigde rdje, malo vozen. Unuk u inostranstvu, deda mu cuva auto.
Ovo je noviji model Pasat B5.5, u odnosu na prethodni model, ovaj ima redizajnirani izgled spolja i unutra, bolju opremu, klimatronik klimu, uklucujuci i olaksanu karoseriju i bolju aerodinamiku sa veoma niskim koeficijentom otpora 0.27, sto direktno utice na malu potrosnju od 5L/100km. Za malu potrosnju kao i za vecu snagu takodje je zasluzan jedan od najboljih VW dizel motora 1.9L turbo dizel, direktno ubrizgavanje, sa crvenim DI (TDI), 135 KS (konjskih snaga). Stariji model B5 ima jednu pumpu za ubrizgavanje dizela, a ovaj ima 4 pumpe, posebnu za svaki cilindar.
Ide i vozi se kao nov, mnogo je brz, brzi je i od novijeg Pasata dizela, koga takodje imamo. Ovaj auto je startan i vuce kao benzinac, a trosi malo kao dizel.
Ovaj model je zadnji Pasat koji je napravljen kvalitetno da ide dobro i da traje dugodo (i do 500000 kilometra). Na modelima posle njega su poceli da stede i zakidaju na kvalitetu, kako kod voznog postrojenja, tako i kod sasije, limarije, ogibljenja i enterijera.
Klima, grejanje, oprema, u odlicnom stanju, sve radi. Super cist, kao nov.
Ovaj pasat je najluksuzniji, najudobniji i najveci Volkswagen model, napravljen za komfornu voznju, kao i za duge relacije. Na primer put do Grcke je nista za ovaj auto. Auto je toliko dobar da se ne oseca los put, niti zamara vozaca, a to sto je automatik je veliki plus, samo noga na gasu, malo muzike i nista vise.
Menjac automatik, vozite se kao gospoda, mnogo lako i prosto, nema potrebe za kvacilom i menjanjem brzina, ne boli koleno i kuk od stalnog stiskanja kvacila. Odlican za pocetnike, devojke i zene (voznja u stiklama), starije vozace, kao i za poslovne ljude. Uzivajte u prelepoj voznji u autu koji sluzi vama, a ne u autu kome vi morate da sluzite. Nema drzanja na vagu, nema usmrdelog i izgorenog kvacila. Na uzbrdici auto stoji u mestu, ne krece unazad kada hocete da krenete napred. Automatik sve radi sam, i menja brzine automatski umesto vas.
Auto je kompletno profesionalno servisiran, uklucujuci i menjac, tako da ne treba nikakvo ulaganje, samo sipajte dizel i vozite.
Poslednja registracija KG (Kragujevac).
Odjavljen, registracija istekla 1. oktobra 2021. Moj unuk je u inostranstvu, i retko vozi ovaj auto, zato ima malo kilometara, i zato je ovako ocuvan i u dobrom stanju.

Adresa: Starine Novaka 33, Batocina, kod Kragujevca
Telefon: 062-363-355
Telefon:Nula.Sest.Dva.Tri.Sest.Tri.Tri.Pet.Pet.

TDI (ni jedno crveno) 70 i105 KS, 1.4 do 1.9L TDI
TDI (I crveno) 110 i 115 KS, 1.9L TDI
TDI (DI crveno) 135 KS, 1.9L TDI
Pasat B5 zadnja svetla kompletno crvena.
Pasat B5.5 zadnja svetla crveno-belo-crvena sa dva crvena kruga.

Vaši favoriti ()