icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Mazda 6 MZR-CD 2.0

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1998 cm3
  • Snaga 136 KS (100 KW)
  • Prešao kilometara 190000
  • Tip motora Euro 3
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 5
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija limuzina

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Servo
  • Multi volan
  • Tempomat
  • Koža
  • Grejači retrovizora
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Tonirana stakla
  • Xenon
  • Maglenke
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Električno podesiva sedišta
  • Grejači sedišta
  • Radio
  • HiFi muzika
  • CD šaržer
  • Alu felne
  • Navigacija GPS
  • Putni računar
  • Tjuning
  • WEBASTO
  • Led svetla

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Jun 2020
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Garažiran Da
  • Servisna knjižica Da

Opis

Mazda 6 iz Hirošime boje Tungsten gray >wannabe Super Touring ili što bi Badža, živa legenda novosadskog automobilizma, rekao -'baby V8 SuperCar'.

Izgledom skoro jedinstvena, kada se parkira pored standardne mazde izgledaju kao da nisu isti automobili.
Vlasnik 5 godina, korišćen kao drugi auto, auto preko zime nije vožen, provodio vreme u garaži, godišnje prelazio 4000km po bulevarima,
i to prilično sporo jer nisam ulagao pare da bih lomio auto, ili potpisivao na semaforima kao što ima jedan type S koji non stop lomi auto na semaforima.

održavan,
Zamenjeni svi ležajevi točkova, silen blokovi, novi diskovi, promenjene podloške dizni,
Stage 1 chip tuning + downpipe + straight pipe + mali zadnji lonac da bi se dobio željeni zvuk i zvu
Svi spojleri, 'aero' delovi su montažno-demontažni, i pravljeni baš po mojoj želji da budu u funkciji samog dizajna auta i da sve to izgleda kao da je to fabrika smislila.
Šireni rubovi da bi stao et25 odnosno felne 18" Lenso DTM dark copper, letnje gume Bridgestone Potenza s001, zimske Bridgestone Blizzak LM ako kojim slučajem bude potrebe za njima.

Enterijer koža, elektropodesivo sedište, centralna konzola brušeni aluminijum folija, Bose zvučnici sa fabričkim vuferom+ magnat vufer, urađen audio input- priprema za tablet umesto fabričkog displeja.
Tri originalna rezervna ključa.
I mnogo štošta još.
Prenos vlasništva obavezan, u nekoj varijanti moguca zamena za jeftinije vozilo, ali je u zameni cena 5k evra.

Vaši favoriti ()