icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

MINI One Dizel (Toyotin motor)

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1364 cm3
  • Snaga 75 KS (55 KW)
  • Prešao kilometara 245
  • Tip motora Euro 4
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 6
  • Broj vrata 2/3
  • Broj sedišta 4
  • Strana volana Leva
  • Klima Manuelna klima
  • Boja zelena
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija coupe

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Centralna brava
  • Servo
  • Multi volan
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Tonirana stakla
  • Maglenke
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Radio
  • Alu felne
  • Putni računar

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Februar 2020
  • Vozilo je korišćeno kao lično

Opis

Auto kupljen u Austriji. Licno sam isao po njega. Trazeci vise od 3 meseca po mobile.de nasao samo ovaj model za sebe. Vecina ostalih minija su teski krsevi bili sa ogromnim kilometrazama. Proverite i danas na mobile de nemate korektan Mini za ispod 2500e sto znaci da ce Vas ovde izaci oko 4000. Na Mobile.de imate krseve sa 500.000+ km koji zavrsavaju kod nas sa vracenom kilometrazom i koji su znacajno jeftiniji u Nemackoj i koje kupuju nasi autodileri radi sto veceg profita. Vracanje kilometraze danas kosta 1000 dinara. Dobro proverite auto koji kupujete jer popravke na svakom autu znaju biti izuzetno skupe a ako kupujete auto koji je presao mnogo a na satu mu stoji 150.000km a pri tom je star 15 godina onda nesto nije uredu sa logikom....
Kao dokaz da je auto zaista 245.000km Vam dajem slike pre kupovine sa mobile.de zajedno sa brojem telefona autodilera u Austriji koji slobodno mozete pozvati (pricaju i Engleski) radi provere ovog auta. Garantujem Vam da je u ovakvom istom stanju bio i pre nego sto sam ga kupio, doduse bilo je potrebno uloziti jos par stotina eura u njega da bi se doveo u odlicno stanje. Pri tom mislim na freon u klimi, zamena reostata na klimi, zamena silen bloka, kupovina novih Lassa (Brigestone) letnjih guma a posedujem i vrlo korektne zimske gume. Uradio sam mu i optiku.Nov akumulator sa garancijom od 3 godine
Ja nisam trgovac automobilima i auto sam uvezao iskljucivo za sebe i registrovao ga na svoje ime. Auto je prelep. Apsolutno svi se okrecu na ulici za njim. Model sa zelenom bojom (English green) i sa hromom je jako redak i kod nas jedini u oglasima. Odise luksuzom.
Sto se tice motora po mom misljenju je jedan od najboljih malih dizel motora 1.4 d od Toyote. BMW i Toyota u kombinaciji inzinjeringa je po meni dobitna kombinacija.
Jako je zabavan u voznji. Trosi zaista malo i mala je registracija. Idealan auto za sve osim za mene jer dolazi drugo dete.

Vaši favoriti ()