icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Opel Astra H, 1.7 CDTI, bez plivajuceg

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1686 cm3
  • Snaga 80 KS (59 KW)
  • Prešao kilometara 168000
  • Tip motora Euro 4
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 5
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti siva
  • Kategorija Hečbek

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Servo
  • Multi volan
  • Grejači retrovizora
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Tonirana stakla
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Radio
  • HiFi muzika
  • Putni računar
  • Nije registrovan

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Da
  • Stranac Ne
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Prvi vlasnik Da
  • Garažiran Da
  • Garancija Da

Opis

Za sve detalje, poziv na 062-11-28-255, za sms i viber poruke nemam vremena, hvala na razumevanju !

U pitanju je Astra H, sa najboljim i najpouzdanijim i najjeftinijem za odrzavanje, dizel motorom. Ovaj motor nema plivajuci zamajac, izuzetno malo trosi, a i jeftina je registracija.

Auto je REGULARAN 100%, kilometraza je 168.000, usao je u Srbiju sa tom kilometrazom, carinjen je na toj kilometrazi, sto dokazuje i carinska deklaracija, a i potvrda od agencije za bezbednost saobracaja.

Auto radi lepo i mirno, pali u sekundi i veoma lako, lepo vuce, ne duva, ne dimi, ne trosi gram ulja i sve je u odlicnom stanju, menjac takodje odlican, kao i kvacilo, a i sve ostalo je ispravno na kolima... Spolja odlicno izgleda, enterijer maksimalno sacuvan.

Auto je kupljen u inostranstvu, od vlasnika, u stanju u kakvom je sada. Nista nije sminkano za prodaju. U autu nije nikada zapaljena cigareta, auto je potpuno uredan.

Ima elektricne podizace i retrovizore, ima fabricku CD muziku, fabricko ozvucenje, kozni volan sa komandama, i jos puno opreme...

Ko zeli dobar auto kao za sebe, cena je vise nego realna, uzevsi sve u obzir! (Sa auta nije skinuto nista niti ocerupano, nije izvadjena muzika iz auta, nije skinut katalizator i prodat za 250 evra, a umesto njega navarena obicna cev, kao sto mnogi rade na kolima pre prodaje i na sve nacine izvuku deo para, a samim tim i imaju krajnju cenu auta malo "jeftiniju"...). Kome se cini da je skupo, neka sebi slobodno kupi neki nelegalan ili nasminkan krs koji je secen na pola i tako sklapan, a koji je jeftiniji 200e, pa neka ga posle popravlja i neka ulaze u njega, ako misli da ce tako “jeftinije” proci. (Izvinjavam se zbog ove napomene potencijalno korektnim kupcima, ali mi je mucno da slusam svakakve price neozbiljnih kupaca i ljudi koji ne gledaju stanje vozila, nego samo pitaju za cenu i da li moze za manje para, iako nisu ni videli auto!!!)

Registracija ide direktno na ime kupca. Po zelji kupca, zavrsavam probne tablice, sedam dana u nedelji u bilo kom terminu ili obezbedjujem bilo koji vid prevoza auta do adrese kupca!

Srecno i zivo zdravi bili!

Vaši favoriti ()