icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Volvo C30 PROČITAJ TEKST

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1600 cm3
  • Snaga 150 KS (110 KW)
  • Prešao kilometara 158000
  • Tip motora Euro 4
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 5
  • Broj vrata 2/3
  • Broj sedišta 4
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Boja crna
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija Hečbek

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Isofix sedišta
  • Servo
  • Tempomat
  • Grejači retrovizora
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Tonirana stakla
  • Senzori za svetla
  • Senzori za kišu
  • Parking senzori
  • Radio
  • Alu felne
  • Navigacija GPS
  • Led svetla

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Da
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Maj 2020
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Garažiran Da
  • Servisna knjižica Da
  • Garancija Da

Opis

Prvi vlasnik u Srbiji, auto uvežen iz Nemačke sa 143000km, u perfetknom stanju.
Enterijer, kao i eksterijer bez ogrebotine.
Auto je održavan redovno, mali servisi rađeni na 10000km, servisni delovi original iz Volvoa, sipano kvalitetno Castrol ulje.
Na autu nije ništa menjano od delova,sem akumulatora, jer je sve utegnuto i bez premca, i dalje na delovima postoje Volvo-ove nalepnice iz fabrike.
Akumulator je zamenje u decembru 2018., posle 8 godina trajanja prethodnog fabričkog, što dovoljno govori o kvalitetu i neistrošenosti delova.
Akumulator je takođe zamenjen originalnim, jer auto ima mod vožnje i poseduje drugačije akumulator od konvencionalnog.
Od ostalih stvari, zatamnjivana su stakla, kvalitetnim Lumar folijama, sa žigom i svom potrebnom dokumentacijom koja ide uz njih, odrađen atest i registrovan auto sa njima.
Rađene su u Black Glassu, u Beogradu i imam njihovu dokumentaciju, kao i dokumentaciju o dozvoli iz Volvoa.
Rađeno je remapiranje ECU, sigurnom i sertifikovanim REVO Stage 1 mapama, gde je podignuta snaga za nekih 40hp i Nm sa 260 na 320Nm, što ovom Volvou, lakom 1246kg, omogućava neverovatno ubrzanje i međuubrzanje.
Najvažnija karatkeristika, po meni, ovog auta je IZUZETNO NISKA POTROŠNJA, u gradu svega 5.1l čiste gradse vožnje, a na otvorenom, pri 130km/h neverovatnih 3.2l, vidi se i na poslednjim slikama, gde je prikazana trenutna potrosnja.
U sve ove podatke se možete i lično uveriti, pozivom na broj i detaljnijem opisu, kao i dolaskom i probom auta.
Ja nisam preprodavac, auto sam kupio za sebe, tako sam se i odnosio prema njemu, dakle auto je bio do maksimuma pažen, na sve što kod nas može da se naiđe(posebno tu izdvajam rupe po putevima).
Sve na njemu što se nalazi je fabričko, sa nalepnicama iz Volvo-ove fabrike, zategnut, a u sve to se mozete uveriti i lično.
Auto, iako možda nekom deluje, nije mali, dugačak je 4.25m, što je više od Golfa npr., a to omogućava zaista lep prostor i NA ZADNJIM SEDIŠTIMA
Ono što ide bez da se kaže za jedan Volvo, je da je ocenjen sa maksimalnih 5 zvezdica na Euro NCAP Crash testu, maksimalnu sigurnost za putnike u autu obezbeđuju 4 airbaga, 4 vazdusne zavese, kao i sedišta posebno dizajnirana kako bi sačuvala kičmu od povreda.
U skladu sa svojim imenom je i napravljen, od 4 vrste švedskog čelika, meka plastika unutra od najboljeg kvaliteta, tabla je odrađena u neverovatno kvalitetnoj penastoj plastici, sve je skladno i čvrsto u njemu.
Ima 4 visko tonska zvučnika i 4 basa, high performance sound, zaista kvalitetno i jako ozvučenje, visokog standarda.

Vaši favoriti ()