icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Toyota RAV4 2.0 VVTi - Vlasnik

Oceni: 51

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1987 cm3
  • Snaga 158 KS (116 KW)
  • Prešao kilometara 169172
  • Tip motora Euro 5
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 6
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija SUV_terensko

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • Kodiran ključ
  • Centralna brava
  • Isofix sedišta
  • Servo
  • Multi volan
  • Krovni nosači
  • Grejači retrovizora
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Tonirana stakla
  • Maglenke
  • Senzori za svetla
  • Parking senzori
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Radio
  • HiFi muzika
  • Putni računar
  • Led svetla

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Da
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Avgust 2018
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Kupljen nov u Srbiji Da
  • Garažiran Da
  • Servisna knjižica Da

Video

Opis

Toyota RAV4 2.0 VVT-i benzin + TNG, proizvedena 2010g.

*Auto kupljen nov u Srbiji, nije iz uvoza.
*Elektronska servisna istorija u Toyota Centru
*Plinski uređjaj najnovije generenacije plaćen (700€) + atest 9300din. (servisna od plina)
*3 originalna ključa
*Krovne šine uzdužne 455€
*Prednja hromirana zaštita branika 354€
*Bočne zaštitne lajsne vrata ( u boji auta ) 104€
*Originalni parking senzori 145€
*Rezervni točak originalne veličine – smešten na petim vratima.
*Klima uređaj servisiran pred početak letnje sezone – dopunjen-zamenjeni filteri.
*Odlične M+S gume

-Prosečna potrošnja benzina 7.3l/100km – plina oko 8l/100km, daleko jeftinija vožnja nego sa dizel agregatom pri tome nema problema sa skupim kvarovima koji prate dizele kao što su dizne, turbina, zamajac...

-Poslednji mali servis urađen na 160000km.

-Motor radi skoro nečujno, poseduje lanac pa nema potrebe za velikim servisima.- izuzetno jeftin za održavanje.

-Registracija za 2.0 motor iznosi 35000din., nije kao za dizel 2.2 motore oko 70000din.

-Savršen prevoz u svakom smislu te reči.

-Vlasnik.

-ZAMENA:

-Prednost keš kupci, zamena za auto do 5000 eur i do 2000 kubika.
-Cena u zameni zavisi od toga koliko vi realno procenite vrednost vašeg vozila.

Vaši favoriti ()