Škoda Fabia 1.2 TNG

Pogledajte ostale Škoda Fabia oglase
  • Cena:4.590 €
  • Prešao:161.945 km
  • Godina:2010
  • Gorivo:Gas (TNG) benzin
  • Snaga:59KS (44kW)
  • Kubikaža:1198 ccm
  • Lokacija:Novi Sad
  • Oglas pregledan:799 puta
  • Šifra oglasa:1472802
  • Datum:22.04.2014.
Glavna slika - Škoda Fabia 1.2 TNG  - MojAuto
Kliknite na glavnu sliku da bi uvecali i pregledali ostale slike Kliknite na sliku za uvećanje - ukupno slika: 6
  • Vozilo je: polovno
  • Kategorija: limuzina
  • Oznaka: 1.2 TNG
  • Tip motora: Euro 4
  • Menjač: manuelni
  • Boja: siva
  • Boja unutrašnjosti: crna
  • Registrovano do: April 2014
  • Broj vrata: 4/5
  • Broj brzina: 5
  • Stranac: Ne
  • Havarisano: ne
  • Klima: Manuelna klima

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Child lock
  • ABS
  • Kodiran kljuc
  • Centralna brava
  • Isofix sedista
  • Metalik
  • Servo
  • Daljinsko zaključavanje
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • HiFi muzika
  • Kupljen nov u Srbiji

Ostali podaci

  • Vozilo je korišćeno kao: lično
  • Servisna knjižica

Čitate test škode Fabie i VW Pola koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate

Dvojac za ljubitelje krivina i brze vožnje

Zahvaljujući ugrađenom turbo motoru od 180 konjskihsnaga, “fabija RS” i “polo GTI” na putu deluju kaočudovišta. A šta oni zaista mogu?

Ovo svakako nisu obični maliautomobili, isto kao što ni prvi „golfGTI” iz 1976. godine nije bio običnokompaktno vozilo. Dužina od četirimetra, motor od 180 konjskih snaga,velike kočnice sa crvenim „kleštima“i spojleri na automobilu ukazuju nato da su namenjeni vozačima kojiuživaju u velikim brzinama.Svi oni koji su imali priliku dabarem jednom iskuse vožnju ovimminijaturnim „vragolanima” po vijugavomputu, sigurno su se u trenutkuosetili kao da su mnogo mlađi negošto zapravo jesu.
Uz karakterističnozavijanje turbo motora šibaju poravnim deonicama pri čemu „polo”,zbog dubljeg zvuka, deluje temperamentnije,da bi u trenutku prikočilii naglo „uhvatili“ krivinu.Za pravo uživanje su u oba slučajazaslužni sedmostepeni DSG menjačsa duplim kvačilom i polugice zapromenu brzina na volanu.

Oni vamomogućavaju da menjate brzine priskoro 7.000 obrtaja i da uz maksi nu brzinu koja na autoputevima uNemačkoj s lakoćom prelazi 220kilometara na sat, sejete strah itrepet. Mislite da to nije primerenodanašnjem vremenu? Ili daje detinjasto? Imajte na umu dapotrošnja prilikom testiranja odsedam litara kod „pola“, odnosno7,4 litara kod „fabije“ pokazujeda ovi „stršljeni” uopšte ne trošetoliko mnogo ako neprekidnone proveravate da li su im svi„konjići” zaista na broju.Pogonski sistem i šasije su uosnovi jednaki kod oba automobila,razlika je samo u konačnomšlifu: „polo” ima elastične, a „fabija”tvrde amortizere. „Fabijin“volan je lak za upravljanje iosetljiviji na udar od upravljača uFolksvagenovom modelu. „Polo“,osim toga, čvršće leži u ruci ideluje pouzdanije, i dopadljiv jezbog uređenja unutrašnjeg prostorai bolje osmišljenog rukovanja.

škoda Fabia unurašnjost
Unutrašnjost je živopisna sa dosta sportskih detalja. Digitalni merac brzine je kao bonus za vozaca. Zapremina prtljažnika je od 300 do cak 1163 litara

VW Polo
U osnovi se dobija kao verzija sa troja vrata. Zadnji spojler je deo standardne opreme. Merac temperature ulja je deo sportskog folklora. Prtljažnik je obložen finim materijalom.

Sve ovo se, naravno, odražavai na cenu: „fabija“ sa četvorovrata, koja ima prostraniji i boljeuređen unutrašnji prostor košta21.890 evra, dok cena „folksvagenapolo“ sa troja vrata iznosi22.500, a sa petoro vrata čak23.350 evra.

ZAKLJUCAK
Za ljubitelje velikih brzina, koji ponekad požele da se provozaju trkackom stazom, „polo GTI” je bolji izbor. „škoda fabija RS”, doduše, nudi više prostora na zadnjim sedištima i ima veci  prtljažnik, ali „polo”, zbog komfornije šasije, boljih kočnica i veceg ubrzanja, prednjaci upravo u onim oblastima na koje se odnose skracenice GTI i RS. Kvalitetnije izvedeni detalji opravdavaju višu cenu.
Podbednik: VW Polo

TEHNIČKI PODACI
šKODA FABIA vs VW POLO GTI
Motor Tip/Cilindri/Položaj: 4 cilindra, turbo, napred  - 4 cilindra, turbo, napred
Ventili/bregaste: 4 po cilindru/2 - 4 po cilindru/2
Pogon bregastog vratila: lanac - lanac
Zapremina ccm: 1390 - 1390
Snaga (KS) pri o/min: 180/6200 - 180/6200
Obrtni momenat Nm pri o/min: 250/2000 - 250/2000
Maksimalna brzina km/h: 224 - 229
Menjač: 7-stepeni, DSG 7-stepeni, DSG
Pogon: na prednjim točkovima - na prednjim točkovima
Kočnice napred/nazad: diskovi/diskovi - diskovi/diskovi
Pneumatici: 205/40 R 17 W 215/40 R 17 V
Potrošnja/emisija: CO2 7,7 l/148 g/km 7,5 l/139 g/km
Zapremina rezervoara/l: 45 - 45
Nivo buke pri mimoilaženju (dB): 73 - 73
Masa prikolice sa i bez kočnica/kg: nije navedeno - 1200/630
Zapremina prtljažnika/l: 300/1163 - 185/882

Učestvujte u diskusiji na temu škoda Fabia   VW Polo

Detaljan istorijat škoda Fabia i VW Polo možete pročitati.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Auto plac Sporting auto
Da biste dobili najbolje uslove kod prodavca, kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()