Chevrolet Kalos

Pogledajte ostale Chevrolet Kalos oglase
  • Cena:2.650 €
  • Prešao:65.000 km
  • Godina:2005
  • Gorivo:Benzin
  • Snaga:71KS (53kW)
  • Kubikaža:1150 ccm
  • Lokacija:Beograd
  • Oglas pregledan:387 puta
  • Šifra oglasa:1436460
  • Datum:19.03.2014.
Glavna slika - Chevrolet Kalos   - MojAuto
Kliknite na glavnu sliku da bi uvecali i pregledali ostale slike Kliknite na sliku za uvećanje - ukupno slika: 4
  • Vozilo je: polovno
  • Kategorija: limuzina
  • Tip motora: Euro 4
  • Menjač: manuelni
  • Boja: siva
  • Boja unutrašnjosti: crna
  • Registrovano do: Oktobar 2014
  • Broj vrata: 4/5
  • Broj brzina: 5
  • Stranac: Ne
  • Havarisano: ne

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Metalik
  • Servo
  • Električni podizači
  • Prvi vlasnik
  • Kupljen nov u Srbiji

Ostali podaci

  • Vozilo je korišćeno kao: lično
  • Servisna knjižica

Komentar oglašivača

Prvi vlasnik, odlično očuvan, malo prešao.

Čitate test polovnog automobila  koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate!

Godiste – 2004
Kilometraza – 105.000
Cena – 3000 evra

Ne prija mu gradska vožnja 

Seriju provere jeftinih polovnjaka nastavljamo sa „ševrolet kalosom“. Ovaj model je, u neku ruku, jedinstven jer je tokom svoje karijere jednom promenio naziv proizvođača, ali i ime. Ipak, sve vreme je zadržao solidnu i robusnu tehniku, kao i nisku cenu. Da li je to dovoljan uslov da zasluži preporuku i kao polovnjak? Daevu, odnosno sadašnji ševrolet, jedan je od prvih južnokorejskih brendova koji se pojavio na ovim prostorima.

Od nekadašnjih kopija zastarelih Opelovih modela u drugoj polovini devedesetih, ovaj proizvođač je napredovao velikim koracima, pa se sadašnji modeli tehnički, ali i kvalitetom, bez problema mogu nositi sa svim istočnim i evrops k i m k o n k u r e n t i m a . Istovremeno, napredak u kvalitetu nije doneo i više cene, pa su njihovi modeli i kod nas veoma popularni. Takav je slučaj bio i sa „kalosom“, odnosno „aveom“ koji se dugi niz godina nalazio među najprodavanijim modelima na našem tržištu. Posledica toga je više nego solidna ponuda polovnih vozila kupljenih kod nas, ali i u inostranstvu.

Najčešće su u ponudi verzije sa petora vrata i praktična limuzina sa prtljažnikom od 400 litara, a testirana verzija je „kalos“ iz 2004. sa benzinskim agregatom od 1.2 litra. Zlatno pravilo kupovine polovnog automobila je da obavezno treba proveriti servisnu knjižicu. Pedantno popunjena i overena je retkost, ali govori o savesnom vlasniku koji se brine za svoj automobil, redovno obavlja servise i otklanja kvarove.

 Nažalost, mnogo je više onih koji redovno održavanje zanemaruju, pa je od njih pomalo rizično kupiti automobil. Takav je i testirani „kalos“, pregledom čije servisne knjižice se može zaključiti da poslednje dve godine nije posećivao servis. Posledica toga je i stalno upaljena „ček endžin“ lampica, a prilikom podizanja automobila na dizalicu primetili smo i da iz kartera curi ulje. Srećom, ovde je problem bio samo u dihtungu koji se rutinski i za relativno malo novca može zameniti. što se tiče „ček endžin“ lampice, problem je bio u zaprljanom EGR ventilu, a uzrok je loše gorivo.

Postavljanjem na dizalicu, utvrđeno je i da su poprečni stabilizatori zreli za zamenu. To je posledica vožnje po domaćim putevima i redovna je pojava kod svih automobila koji se voze u našoj zemlji. O kvalitetu antikorozivne zaštite kod „kalosa“ dovoljno govori i testirani primerak, koji je do sada imao bliski susret sa trolejbusom, a u kojem su nastradala suvozačka vrata. Bilo je još i manjih udaraca prilikom parkiranja.

Uprkos svemu tome, pažljivim pregledom karoserije ne mogu se pronaći tragovi korozije. Sve u svemu, vlasnik je zadovoljan svojim „kalosom“, pogotovo imajući u vidu koliko novca troši na održavanje. Za ovih sedam godina nijednom ga nije ostavio na putu, a jedino što je rađeno bili su redovni servisi, kao i zamena lamele na 80.000 kilometara.

šta kažu serviseri

Kada je reč o „kalosu“, odnosno „aveu“, zvanični servisi imaju samo reči hvale, ali samo u slučaju kada se automobil redovno održava. Najveći problemi nastaju usled nemara vlasnika, lošeg goriva, ali i vožnje na kraćim relacijama i pri niskim obrtajima. Tada se zaprljaju dizne i EGR ventil, pa dolazi do problema u radu, gušenja motora i pali se takozvana „ček endžin“ lampica.

 Zavisno od stepena oštećenja, ovo se rešava čišćenjem brizgaljki i EGR ventila specijalnim sredstvom, a u najtežem slučaju sledi zamena. Rešenje je da se automobil povremeno izveze na kraću vožnju autoputem i tom prilikom vozi većom brzinom u višim obrtajima. Takođe, za vozila koja se mahom voze po gradu preporučuje se i skraćenje intervala za zamenu ulja i filtera. Još jedan problem, koji je takođe posledica nepažnje vlasnika, jeste menjač. Prenosni mehanizam je osetljiv i traži laku ruku, pa će kod onih koji su grubi pri promeni stepena prenosa to platiti birač brzine.

Korozije, koja je bila problem kod starijih „daevu“ modela, ovde nema jer su sve metalne površine solidno zaštićene, a upotrebljene tkanine u unutrašnjosti su solidnog kvaliteta i nisu podložne habanju. Sa druge strane, plastični delovi su skloni habanju, a nije retkost i da dođe do oštećenja plastičnih komponenti.

Još jedna stvar na koju treba obratiti pažnju jeste plastični držač poklopca rezervoara. U slučaju nepažljivog rukovanja on se deformiše i u nekom trenutku može doći do toga da se poklopac rezervoara ne može otvoriti. Ovo se rutinski popravlja u svakom ševroletovom servisu. Na verzijama sa troja i petora vrata može nastati problem na mehanizmu za preklapanje naslona zadnjih sedišta. On je osetljiv i dešava se da se ošteti ili čak pukne pa se onda
mora zameniti. Van toga, sa „kalosom“ nema većih problema.   

CHEVROLET KALOSLOS

Dužina (mm) 3.920
širina (mm) 1.680
Visina (mm) 1.505
Me_uosov. rastojanje (mm) 2.480
Prtljažnik (l) 220/980
Rezervoar (l) 45
PODACI
Motor benzinski/4 cilindra
Zapremina (cm3) 1.150
Snaga (KS) 72
Obrtni momenat (Nm) 104 pri 4.400 o/min
Pogon -  prednji
 Menjac rucni, 5-stepeni
Pneumatici 185/60 R14
Emisija CO
2 (g/km) 132
Potrošnja (l) 6,6
Maksimalna brzina (km/h) 157
Ubrzanje do 100 km/h (s) 13,7

CENE DELOVA U ZVANICNOM SERVISU deo cena (din.)

 EGR ventil 14.000
vetrobran 24.000
prednji far 12.000
obloga branika 13.000
hauba 20.000
amortizer 9.300
 
kocioni disk 5.000
poprecni stabilizator 2.500
dihtung kartera 1.200

Istorija modela

Retko koji model je imao ovako burnu i dugu istoriju kao „kalos“. Dovoljno je reci da je tokom proizvodnje od 2002, pa sve do 2011. godine, kada je konacno i dobio naslednika, bio poznat kao „daevu kalos“, zatim „ševrolet kalos“ i na kraju „ševrolet aveo“. Za to vreme dobio je varijante sa troja i petora vrata, kao i kod nas veoma popularnu, limuzinu.

Godine 2008. „aveo“ je blago redizajniran, a tada je dobio drugaciju, lepšu unutrašnjost i snažnije benzinske motore. Ponuda motora svodila se na benzince od 1.2 i 1.4 litra koji su imali 72 i 94 KS, a kasnije su, nakon redizajna, pojacani na 84, odnosno 100 konja, dok dizelaši nisu bili u ponudi. 

 

ZAKLJUCAK

Dakle, rec je o solidnom gradskom automobilu kome, pomalo ironicno, ne prija previše tipicna gradska vožnja, a smeta mu i loše gorivo. Sa druge strane, uz redovno održavanje „kalos“, odnosno „aveo“ mogu biti vanredno pouzdani, a na ruku im ide što su cene delova i redovnog održavanja umerenije u odnosu na korejsku konkurenciju. U tom smislu, a uzevši u obzir relativno nisku cenu polovnih modela „kalos“, i njegov brat-blizanac „aveo“ zaslužuju da u_u u uži izbor pri kupovini polovnjaka.   

Učestvujte u diskusiji na temu Chevrolet Kalos 1.2

Detaljan istorijat ovog modela možete procitati ovde.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Da biste dobili najbolje uslove kod prodavca, kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()