Fiat Multipla JTD poklanjam !!!

Pogledajte ostale Fiat Multipla oglase
  • Cena:Dogovor
  • Prešao:230.000 km
  • Godina:2005
  • Gorivo:Dizel
  • Snaga:114KS (85kW)
  • Kubikaža:1910 ccm
  • Lokacija:Beograd
  • Oglas pregledan:5334 puta
  • Šifra oglasa:1375793
  • Datum:02.04.2014.
Glavna slika - Fiat Multipla JTD poklanjam !!!  - MojAuto
Kliknite na glavnu sliku da bi uvecali i pregledali ostale slike Kliknite na sliku za uvećanje - ukupno slika: 20
  • Vozilo je: polovno
  • Kategorija: minibus/van
  • Oznaka: JTD poklanjam !!!
  • Zamena: Da
  • Tip motora: Euro 3
  • Menjač: manuelni
  • Boja: srebrna
  • Boja unutrašnjosti: teget
  • Broj vrata: 4/5
  • Broj brzina: 6
  • Stranac: Ne
  • Havarisano: ne
  • Klima: Klima

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Kodiran kljuc
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Mehanicka zastita
  • Isofix sedista
  • Metalik
  • Servo
  • Multi volan
  • Kuka za vuču
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Elektricni retrovizori
  • Grejaci stakala
  • Tonirana stakla
  • Xenon
  • Maglenke
  • Senzori za svetla
  • Parking senzori
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Električno podesiva sedišta
  • DVD plejer
  • Radio
  • HiFi muzika
  • Navigacija GPS
  • Putni računar
  • Tjuning
  • Led svetla
  • Prvi vlasnik

Ostali podaci

  • Vozilo je korišćeno kao: lično
  • Nije registrovan
  • Na ime kupca
  • Servisna knjižica
  • Garancija

Komentar oglašivača

PAZNJA ! PAZNJA ! PAZNJA ! Prvom kupcu (ne gledacu) koji dodje, pogleda i ponudi realnu cenu, prodajem auto. Nije najjeftinija,ali je NAJBOLJA. Uvezena iz Nemacke.Ako su sve Multiple u Srbiji na prodaju odlicne i dobre,ova je perfektna.Ocuvana,enterijer izuzetan (lux verzija.Nije puseno u autu.Kompletna dokumentacija.Mnogo dodatne opreme.Originalna Fiat auto-radio-cd-navigacija,kuka,parking senzori,el retovizori sa zatvaranjem retrovizora,el podizaci stakla na svim vratima,rezervni tocak,kljuc,alat,prva pomoc,trokut... Nista nije vadjeno iz nje. Odradjeni servisi... Za detaljnije pozvati. Trenutno najbolja Multipla u Srbiji na prodaju.

Čitate test polovnog automobila  koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate!



 

Godiste – 2000
Kilometraza – 113.500
Cena – 3.500 evra

 Danas je „fijat multipla“ prve generacije sinonim za čudan dizajn. Ipak, iza neobične maske krije se jedan veoma funkcionalan i praktičan automobil koji nudi izbor pogona na benzin, dizel i metan. Ova poslednja je naročito popularna kod kupaca polovnih automobila pa smo odlučili da proverimo kakva je „multipla“ na metan

Malo je automobila koji su tokom svog proizvodnog veka doživeli toliko kontroverza kao što je „fijat multipla“. Ovaj porodični monovolumen originalnog dizajna i prepun novih tehničkih rešenja, zamišljen kao Fijatov odgovor na „reno senik“, doživeo je brojne kritike pre svega na račun svog čudnog dizajna i neobičnog rasporeda sedenja (po tri osobe napred i nazad). Kritike su išle toliko daleko da je ovaj model u više navrata proglašavan najružnijim automobilom godine. Takva reputacija pomalo je naškodila prodaji pa se, uprkos dobroj poziciji na domaćem (italijanskom) tržištu, „mutlipla“ slabo prodavala u ostatku Evrope.

Zanimljivo je da sličnu sudbinu deli još jedan kod nas veoma popularan polovnjak, a to je „fijat stilo“. U želji da popravi prodaju, Fijat je 2004. godine detaljno izmenio dizajn „multiple“, ali to nije pomoglo da se prodaja značajno poboljša pa je njena proizvodnja ugašena 2010, bez naslednika u planu, što je još jedna sličnost sa pomenutim „stilom“. Danas su cene polovnih „multipla“ u Italiji prilično povoljne, a najveći broj modela koji se tamo nudi je penzionisan iz taksi službe, što je još jedna sličnost sa sada već više puta pomenutim „stilom“.

Treba reći i nešto više o samom automobilu. „Multipla“ je specifična jer je, za razliku od većine današnjih automobila dizajnirana prvo iznutra, a nakon toga je, praktično preko unutrašnjosti, „prevučena“ karoserija. O tome i svedoči prilično zanimljiv koncept tri odvojena sedišta napred. Između vozačkog i suvozačkog mesta postavljeno je jedno manje sedište koje se, po potrebi, može preklopiti ili čak ukloniti. Slična je situacija i nazad, pa umesto zadnje klupe tu su tri odvojena sedišta koja se pojedinačno mogu pomerati i, takođe, po potrebi ukloniti.

Jedini nedostatak ovog modela je nešto skromniji prtljažnik koji je uslovljen relativno kompaktnim dimenzijama „multiple“ (dugačka je manje od četiri metra). Takođe, osim inovativnog pristupa unutrašnjosti, „multipla“ je Fijatu poslužila i da predstavi razne ekološke varijante bazirane na ovom modelu kao što su hibrid ili verzija na metan, kakvu ovom prilikom i predstavljamo. Kao i većina „multipla“ na našem tržištu i ova je stigla iz Italije, ali za razliku od pomenute većine tamo nije korišćena u taksi službi.

Odmah po kupovini, vlasnik je u sopstvenoj režiji odradio takozvani mali servis – zamenu ulja i filtera, što ga je koštalo oko 3.000 dinara. Usledila je mahom gradska vožnja, uglavnom na relaciji kuća-posao. To je i bila dobra prilika da se proveri potrošnja metana koja je, po njemu, oko šest kilograma na 100 km što je, po sadašnjoj ceni ovog goriva, oko 500 dinara. Jeftinija vožnja od ovoga, sa ovako prostranim automobilom čini se – nije moguća. Sve u svemu, vlasnik je bio prezadovoljan. Sreću mu nije kvarila ni činjenica da mu je neko na parkingu zakačio i polomio migavac što ga je koštalo skromnih 300 dinara.

Nažalost, kako to često biva, nije dugo vremena prošlo od kupovine do paljenja omražene „ček-endžin“ lampice. Automobil je proveren u zvaničnom servisu i utvrđeno je da je otkazala lambda sonda čiju je zamenu vlasnik ostavio za neku narednu priliku jer mahom vozi na metan. Tom prilikom i serviser ga je upozorio da stalna vožnja na metan može dovesti do toga da se usled nataloženih nečistoća zapuše dizne za dovod benzina u cilindar. Kada se naša „multipla“ već našla na servisu provereno je i podvozje.

Usledilo je bolno prisećanje vlasnika na incident, odnosno udarnu rupu na koju je naleteo pre izvesnog vremena. Rezultat – oštećena uporna spona i viljuška na prednjem desnom točku, kao i mali prazan hod u letvi volana. Nimalo prijatno, a ni jeftino, pogotovo ako se uzme u obzir da je utvrđeno i da je potrebna zamena šolje nosača amortizera, kao i da je izduvni sistem pri kraju. To bi ukratko sumiralo proveru u servisu, uz dodatak da ni diskovi na prednjim točkovima neće još dugo potrajati.

Za predjenih 100 km „multipla bipauer” potroši goriva u vrednosti od 500 din.

Istorija modela

Nastala 1998. godine prva „multipla“ je ponudila u tom trenutku najsavremenije Fijatove agregate – benzinac od 1.6 litra sa 100 KS i tada vrhunski komon-rejl dizelaš od 1.9 litara sa 105 konjskih snaga. Nepunih godinu dana kasnije pridružila im se i varijanta „Bipauer“ na metan, a nakon toga I varijanta na tecni naftni gas, „multipla GPL“.

Usledile su hibridne i elektro-verzije ovog modela, koje, nažalost, nikada nisu stigle do serijske proizvodnje. Nakon šest godina (2004), predstavljena je obnovljena varijanta. Osim drugacijeg, daleko konvencionalnijeg izgleda i bogatije opreme, glavna promena koju je donela su novije verzije dizelaša od 1.9 litra.

Umesto varijante od 105 KS uvedene su verzije sa 110 i 115 konja. Ostale varijante ostale su nepromenjene, i dalje su u ponudi bile verzije na benzin, metan i tecni naftni gas. Proizvodnja „multiple“ je okoncana 2010.

Vožnja samo na metan može da zapuši dizne

FIAT MULTIPLA
Dužina (mm) 3.994
širina (mm) 1.871
Visina (mm) 1.700
Medjuosov. rastojanje (mm) 2.666
Prtljažnik (l) 355/1.255
Rezervoar (l) 38 (benzin) 

TEHNICKI PODACI
Motor benzin-metan/4 cilindra
Zapremina (cm3) 1.596
Snaga benzin, metan (KS) 103, 92
Obrtni momenat benzin, metan(Nm) 145, 130 pri 3.000
Pogon - prednji
Menjac rucni, 5-stepeni
Pneumatici 185/65 R15
Emisija CO2benzin/metan (g/km) 168/157
Potrošnja benzin/metan (l, m3) na 100km 9,0/8,8
Maksimalna brzina benzin/metan (km/h) 168/157
Ubrzanje do 100 km/h benzin/metan (s) 13,5/16,0 

CENE DELOVA U ZVANICNOM SERVISU Cena (din.)
vetrobran 57.290
kocioni disk 13.150
disk plocice 5.670
lambda sonda 26.902
prednji far 9.585
obloga branika 24.950
šolja nosaca amortizera 6.150
uporna spona 4.550
viljuška 36.660

 

 

Zakljucak

Polovna „multipla“ može biti odlicna kupovina ili prava nocna mora, zavisno kakav model vam zapadne. Problem je što je vecina modela koji se kod nas nude prilicno izrabljena pa je u njih neophodno uložiti dosta novca. Tako_e, vodite racuna i o tome da boce za metan imaju svoj rok trajanja. Ipak, „multipla“ u dobrom stanju je udoban i štedljiv porodicni automobil, ukratko – sjajna kupovina.

Učestvujte u diskusiji na temu Fiat Multipla Bipower

Detaljan istorijat ovog modela možete procitati ovde.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Da biste dobili najbolje uslove kod prodavca, kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Ponudi cenu za ovaj auto

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()