VW Buba 1303S

Pogledajte ostale VW Buba oglase
  • Cena:900 €
  • Prešao:60.000 km
  • Godina:1975
  • Gorivo:Benzin
  • Snaga:34KS (25kW)
  • Kubikaža:1200 ccm
  • Lokacija:Bečej
  • Oglas pregledan:1342 puta
  • Šifra oglasa:1302699
  • Datum:19.01.2014.
Glavna slika - VW Buba 1303S  - MojAuto
Kliknite na glavnu sliku da bi uvecali i pregledali ostale slike Kliknite na sliku za uvećanje - ukupno slika: 4
  • Vozilo je: oldtajmer
  • Kategorija: limuzina
  • Oznaka: 1303S
  • Menjač: manuelni
  • Boja: tirkiz
  • Boja unutrašnjosti: siva
  • Broj vrata: 2/3
  • Broj brzina: 4
  • Stranac: Ne
  • Havarisano: ne
  • Klima: Bez klime

Oprema

  • Kuka za vuču
  • Radio

Ostali podaci

  • Vozilo je korišćeno kao: lično
  • Nije registrovan

Komentar oglašivača

Buba generalno sredjena. Kompletno uradjena limarija. Nov motor,svi sklopovi novi,instalacije i gume nove,nov akumulator. Ofarbana u dve boje. Mnogo rezervnih delova i motor sa papirima.

Čitate uporedni test stare i nove VW Bube,  koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate

Nova „buba“ je mrtva, živela novija „buba“. Kako bismo proslavili, uprilicili smo sastanak sa „dedom“, roenim 1951. godine, kada je „buba“ još bila samo „buba“.

„Arogantniji, dinamičniji i više muško“, piše u Folksvagenovom saopštenju za najnoviju „bubu“ treće generacije. Automobil i proza su očigledno okrenuti prema mlađim kupcima, da ne kažemo tinejdžerima. Drugog objašnjenja nemamo. Jer, ako se vodimo činjenicama, u pamf letu bi trebalo da piše „ekonomičan, pouzdan i efikasan“, dok bi se u reklamama kolristili slogani kao što su „Vi znate šta imate“ ili „Još postoje stvari na koje možete da se oslonite“. To je ono što je važno kod velikih automobila poput Folksvagenove „bube“. Više muško? Ko će to da vam prizna. A, ako volite dinamičnost, onda se vozite roler-kosterom. Ali, potpuno ih razumemo, novija „buba“ mora da bude moderna i mora da ostane „buba“: puzeća životinja sa vauzduhom hlađenim bokserom u zadnjem delu. A, ne, kao nova „buba“ iz 1998. godine koja je, u stvari, bila kamuflirani „golf“. Danas je sve u izgledu. U svakom slučaju, nova „buba“ nas je impresionirala? Međutim, postavlja se pitanje: „Da li je dovoljno cool?“, da iskoristimo termin mladih. Da li je potencijalna automobilska ikona?

Prvu generaciju predstavlja model iz 1951, žustri 60 - godišnjak . Izlgedom je i dalje veoma blizak prvom modelu i z 1938. godine sa prozor i ma u obliku perece. Folksvagenova lopta u crveno-braon boji podseća nas na to koliko je teško bilo proizvoditi automobile posle Drugog svetskog rata. Prva „buba“ je bila „cool“ tek u zimskim mesecima, kada se led hvatao i sa unutrašnje strane prozora. Čak i takve stvari nisu sprečile „bubu“ da postane kultni automobil. šta bi se dogodilo kada bismo je postavili pored njenog dalekog rođaka iz 2011. godine?

Nema sumnje, ljudima bi bilo jasno da se radi o istoj porodici. Ali, šta je sa detaljima? Evo, činjenica. Blatobrani i „grba“? U redu, najnovija „buba“ nosi karakteristike prethodnika. Ali, inače, kao da se gledaju u krivom ogledalu. Novija „buba“ je 21 centimetar duža, 27 centimetara šira i šest centimetara niža. Dakle, da se vremenskom mašinom vrati u pedesete, bila bi dugačka koliko i „opel rekord“ i šira od „mercedesa 300“. Znatno je veća i od „bube“ druge generacije: 15 centimetara u dužinu i osam centimetara u širinu. što se proporcija tiče, najnovija „buba“ ima kraći prednji kraj, položenije vetrobransko staklo i ravnu liniju krova. Definitivno izgleda sportski. „Ovako odajemo poštovanje dizajnu svih naših automobila“, takođe piše u saopštenju za medije. Da li je onda novija „buba“ bolja i lepša od svog direktnog prethodinka? Odgovor je jednostavan: to je pitanje ukusa.

Poslednja verzija nas, u zavisnosti odakle je posmatramo, više podseća na američke hot-rod automobile nego na pravu, jednostavnu i narodsku „bubu“. Na drugoj strani, korišćeni su kvaliteni materijali sa dozom luksuza, a pored više prostora za putnike, najnovija „buba“ nudi i veći prtljažnik. I, zato što je u vezi sa „golfom VI“, a ne „golfom IV“ kao prethodna generacija, sigurni smo da će pr iv ući više kupaca.

Više „bube“, više nostalgije

„Buba“ ce kod nas uvek izazivati nostalgicni osecanja, ali kupcima se sada nudi veliki broj dodataka koji cine da Folksvagenova možete da dobijete instrument tablu u boji karoserije vašeg automobila. Kako je to lepo. legenda izgleda još bolje. Me_utim, u ponudi su i detalji iz prošlosti, kao što su hromirani tockovi sa poklopcem za šrafove i veliki broj pastelnih boja poput „blue jeans“. Takođe, ako doplatite možete dobiti instrument tablu u boji karoserije vašeg automobila.

U našoj top-verziji „bube“ sa sportskim turbo motorom i 200 konjskih snaga osećamo se kao u „golfu GTI“. Naravno, postoje i prizemnije verzije kao što je „buba“ sa 1,2-litarskim TSI motorom i 105 KS čija je cena u Nemačkoj 16.950 evra. Cene za srpsko tržište još nisu poznate i ne zna se kada će početi prodaja nove „bube“. U isto vreme, „buba“ je odrasla i izgleda mnogo ozbiljnije nego ranije. Druga generacije pala je na ispitu jer se kupcima nije svidela unutrašnjost, zbog čega se sa trećem krenulo sve ispočetka. Prava „buba“ je poslužila i za stvaranje novih vozač a koji su, umesto po kiši stoje na autobuskoj s tanic i i l i da drhte na biciklu, dobili svoje malo privatno i prijatno mesto. Dobili su povoljan (da ne kažemo jeftin) i jednostavan automobil u koji su mogli da smeste svoje prijatelje i da krenu gde god požele jer vazduhom hlađeni bokser nije mogao da prokuva. Taj motor je tada imao vrednost koliko i današnji moderni agregati sa 100 konjskih snaga.

Vozačima nije bilo teško da se smeste u prvim „bubama“. Sedelo se uspravno, gotovo sa vetrobranom ispred nosa, okruženo prozorima kao vitražom. U brošurui čak piše da su „sedišta podesiva tokom vožnje!“. Izvolite.

Iza leđa ste mogli da čujete kašljanje četvorocilindričnog bokser motora sa 25 konjskih snaga, povezanog sa četvorostepenim menjačem, koji je „bubu“ mogao da potera do maksimalnih 105 kilometara na sat. Dovoljna je brzina to bila, jer se „bubom“ upravljalo kao brodom: volan je bio kao kormilo. Dok ste prednjim krajem ulazili u krivinu, zadnji kraj se ljuljuškao i išao je nekim svojim putem. Sličnosti sa potomkom? Da, postoje. Na prvom mestu je skromna ponuda prostora u drugom redu sedišta, što je karakteristično za „bube“. Kako god da se namestite, uvek će vam nedostajati nekoliko centimetara za glavu i kolena. U modu se ponovo vratilo i startovanje motora pritiskom na dugme. Verovatno postoji još „bubica“, ali i ovo je dovoljno za danas.

ZAKLJUČAK

Koliko puta je potrebno da objašnjavamo šta je „folksvagen buba“ značila za postanak automobilskog sveta? Lično, nemam ništa protiv najnovije „bube“, jer smo konačno dobili pravi automobil. Razlog za popularnost svih „buba“ najlakše možemo da pronađemo u SAD. Zbog svoje zakrivljene grbe, više je bio kult nego nužnost. Ljudi su kupovali „bubu“ jer je bila smešna i nije se kvarila. Konačno, pred nama je najnovija „buba“. Kao što sam već rekao, ona je pravi automobil i to stvarno dobar.

Detaljan istorijat ovog modela možete pročitati ovde.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Da biste dobili najbolje uslove kod prodavca, kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Ponudi cenu za ovaj auto

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()