VW Passat karavan 1.9 TDI

Pogledajte ostale VW Passat oglase
  • Cena:5.400 €
  • Godina:2003
  • Oglas pregledan:177 puta
  • Šifra oglasa:1272919
  • Datum:21.01.2014.
Nema slike
  • Vozilo je: polovno
  • Oznaka: karavan 1.9 TDI

Komentar oglašivača

automatik, 130 ks, registrovan do decembra, klima, abs, servo, el. podizači stakla, garažiran, prešao 168.000 km.

Čitate test koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate

„Pasat 5,5“ seodomaćio međusrpskim vozačima,jer važi za jedanod najizdržljivijihautomobila svogvremena. Kod nasse najviše traživerzija sa 1.9-litarskim turbo-dizelmotorom.


 

 Peta generacija „folksvagenpasata“ važila je za najpopularnijulimuzinu svogdoba. Proizvodila se od 1996.do 2005. godine, a redizajniranaverzija (2001. dobila jeoznaku 5,5 „Pasat“ je kupcimaulivao poverenje svojim kvalitetomi činjenicom da dostarešenja deli sa Audijevim premijummodelima. Zbog togaje „pasat“ visok renome i poštovanjezadržao i kao polovnjakjer su vozači znali dadobijaju proverenu mašinuspremnu za maratonsku kilometražu.Na našim prostorima najboljesu prihvaćeni „pasati“ sanaveliko hvaljenim 1,9-litarskimpumpa-brizgaljka TDImotorima, u rasponu od 90pa sve do 156 konjskih snaga.Model na testu „Auto Bild“pokreće verzija sa 130 KS i310 njutnmetara maksimalnogobrtnog momenta.„Pasat“ i 1.9 TDI motor predstavljajuidealnu kombinacijuako tražite izdržljiv automobilspreman da u cugu pređe ido pola miliona kilometara.Upravo je to razlog zbog kojegpre kupovine polovnog „pasata“obavezno morate da proveritekilometražu. Podizanjemhaube i gledanjem motora nemožete da primetite da li jeautomobil prešao 165.000kilometara, kako prodavackaže, ili možda 100.000 više.Motor na testiranom „pasatu“iz aprila 2005. godine izgledasavršeno, iako „cajger“pokazuje da je prešao skoro165.000 kilometara. Automobilje od prvog dana održavanu zvaničnim servisima i savetje da ne štedite nekoliko stotinaevra ako možete da sedokopate „pasata“ sa servisnomknjižicom.Ako ste u mogućnosti, obaveznoodvezite automobil uservis na proveru motora.Iskusniji mehaničari već pozvuku mogu da procene da lije motor u dobrom stanju - naleru motor mora da radi mirnoi da ne trese. Proverite kompresijuu cilindrima koja morada je ravnomerna i da li su na motoru vidljivi tragovi ulja. Uvožnji, obavezno pogledajte dali motor „dimi“ i da li ravnomernovuče prilikom dodavanjagasa. Testirani „pasat“ nijepokazao znake umora, najvišezbog redovnog održavanja. Naime,na 90.000 kilometara je,kao što je propisano, urađenveliki servis. Dobar motor formiranajveći deo cene „pasata“i ako ste zadovoljni viđenim irezultatima u servisu, ondaste na pola koraka do kupovine.

Obavezno skinite plastičnipoklopac motora kako biste seuverili da motor nije „vlažan“.Dešava se da u prostoru poredAGR ventila primetite curenjeulja. AGR ventil služi da naodređenim (višim) obrtajimavrati izduvne gasove na dosagorevanje,čime doprinosimanjoj emisiji štetnih gasova.U trenutku otvaranja, dešavase da određena količina uljakoju „razbaca“ turbina, jer sevrti na ekstremno visokim obrtajima,„izađe“ iz sistema takoda venil izgleda da propuštaulje, ali to nije slučaj. Ovo se nesmatra kao kvar jer „izbačena“količina ulja nije veća od sveganekoliko grama.Posle provere motora uverilismo se da je boja originalna,odnosno da automobil nijeudaren. Ponovo bi najboljebilo da se obratite limaru kojibi na dizalici proverio stanjekaroserije. Inače, „pasati“nikada nisu imali problemasa korozijom, ali su česti slučajevida donji deo karoserijebude oštećen posle kontaktasa ivičnjacima ili rupama. Natestiranom „pasatu“ primetilismo da je pukla plastika kojaštiti menjač.Unutrašnjost je još jedan odaduta „pasatove“ popularnostiu svetu polovnih automobila.Malo je modela koji posle sedamgodina non-stop vožnjei gotovo 165.000 kilometaramogu da se pohvale sklopovimakako kod potpuno novogautomobila. U vožnji se nečuje škripanje plastike kojaje delimično izlizana, ali jei čvrsta kao kamen. Sedištasu verovatno i najbolji deounutrašnjosti „pasata“ - nisudeformisana, svi šavovi su nasvom mestu i na materijaluse ne vide tragovi trošenja.Nemački su tvrda, ali i komfornaza dugačka putovanja.Elektronika je takođe jača„pasatova“ strana. Obaveznopre kupovine proverite sveprekidače i uređaje, jer uzbuđenkupac neretko zaboravida, recimo, testira klimu iliradio. Zanimljivo je da testirani„pasat“ ima i kasetofon kojisavršeno funkcioniše. Jediniproblem je gde u 2011. da pronađemo kasete. Primetilismo i da je vlasnik vodio računao svom „pasatu“, jer naivicama prtljažnika još moguda se vide ostaci fabričkog najlona.Zapremina prtljažnikaje 475 litara.

 Bitno je napomenutida je „pasat B5.5“ jošod početka proizvodnje biodaleko ispred konkurencije upogledu zvučne izolacije motornogprostorašto se „pasatovih“ boljkitiče, vozači se najviše žale nakuglaste zglobove prednjegvešanja. Identične problemeimala je i četvrta generacija„pasata“, kao i „audi A4“.Uzrok glavobolja i skupihpopravki je loša konstrukcijaprednjeg vešanja. Problemsa prednjim vešanjem nijejednostavan, ali ni jeftin, jerće vas popravka, u najboljemslučaju, koštati oko 1.000evra. što se položaja motoratiče, on je idealan u odnosuna prednju osovinu i ne praviprobleme prilikom ulaska ukrivine, mada je od modelaB5.5, ESP postao deo serijskeopreme. Na testiranom vozilu,trap je u fabričkom stanju, bezikakvih intervencija do sada.Cena redovnog servisa jeoko 20.000 dinara, dok je „veliki“servis, koji podrazumevazamenu svih remenja, remenica,španera, vodene pumpe inaravno ulja i svih filtera, oko80.000 dinara. Cena važi zaovlašćene servise. U privatnojrežiji, servisi su upola jeftiniji,ali zbog prirode motora ielektronike koji se nalaze navozilu, nikako ne preporučujemotu varijantu.Do „kraja“ eksploatacije,preporučuje se inspekcijskiservis na svakih 15.000 km (ilijednom godišnje, šta pre nastupi),„veliki servis“ na svakih90.000 km. Zamena kočionetečnosti se vrši prvi put posletri godine (ili 100.000 km), anakon toga svake druge godine.što se ostalih motora tiče,trebalo bi naglasiti da je popularnai verzija sa 1,6-litarskimbenzincem (102 KS) koja sepokazala kao veoma trajna ipouzdana. Takođe, „pasat 1.6“nije puno ni trošio. Jedini većiproblem imao je sa termostatom.„Pasat“ sa 1,8-litarskimturbo-benzincem (150 KS) jebio popularan među mlađimvozačima koji su tražili limuzinusportskih performansi- ubrzanje od 0 do 100 km/hza 9,2 sekunde, maksimalnabrzina 221 kilometar na sat.Međutim, 1.8 T je imao velikihproblema sa turbo-punjačimakoji su retko izdržavali više od100.000 kilometara. Snažnijibenzinci 2.3 V5 (170 KS) i2.8 V6 (193 KS) bili su pravaretkost, kao i 2,5-litarski V6TDI sa 150 konjskih snaga.Cena testiranog „pasata“je oko 9.000 evra, a modeleiz 2005. na srpskom tržištupolovnih automobila, i poredvelike ponude, teško ćetepronaći za manje od 8.000evra i kilometražom ispod150.000. „Pasati 1.9 TDI“ iz2003-2004. godine vredeizmeđu 6.000 i 7.500 evra,dok prve modele iz 2001. godinemožete da pronađete i za5.000 evra.

Učestvujte u diskusiji na temu VW passat 1.9 TDI

Detaljan istorijat ovog modela možete procitati ovde.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Da biste dobili najbolje uslove kod prodavca, kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()