Hyundai i30

Pogledajte ostale Hyundai i30 oglase
  • Cena:8.700 €
  • Prešao:24.000 km
  • Godina:2010
  • Gorivo:Gas (TNG) benzin
  • Snaga:107KS (80.115kW)
  • Kubikaža:1390 ccm
  • Lokacija:Kruševac
  • Oglas pregledan:647 puta
  • Šifra oglasa:1015787
  • Datum:29.04.2014.
Nema slike
  • Vozilo je: polovno
  • Kategorija: limuzina
  • Menjač: manuelni
  • Boja: plava
  • Boja unutrašnjosti: siva
  • Broj vrata: 4/5
  • Stranac: Ne

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • ABS
  • ESP
  • Alarm
  • Centralna brava
  • Metalik
  • Servo
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Alu felne

Ostali podaci

  • Vozilo je korišćeno kao: lično
  • Garažiran
  • Nije registrovan
  • Na ime kupca
  • Servisna knjižica
  • Garancija

Čitate test polovnog automobila  koje je testirala redakcija Auto Bilda. Testirani auto nije auto iz oglasa koji gledate!

Čak i sa punim opterecenjem na planinskom putu, „hjundai i30 cw“ je bio siguran pratilac.

Kocnice su pouzdane, prednji diskovi su izdržali citavih 100.000 kilometara, dok smo zadnje morali da promenimo

Osnovna zapremina prtljažnika je 415, dok se obaranjem naslona dobija maksimalnih 1.395 litara. Mogu da se prevoze i predmeti dužine 1.64 metra

Tasteri i prekidaci su laki za upotrebu. Plastika nije kvalitetna, ali je izdržljiva. Spojevi su cvrsti i nemamo pritužbe na unutrašnjost „hjundaija i30 cw“



 

Neumoran i solidan korejski radnik

Hjundai iz godine u godinu beleži sve bolje rezultate kada je u pitanju prodaja novih automobila. Ali, šta je sa polovnjacima? Izbor je pao na najpopularniji model „i30“, u karavanskoj i hečbek verziji

Hjundai, odnosno „jun-dai“, upoznali smo kroz pouzdane, ali i jednolične modele i reklame na svetskim prvenstvima u fudbalu. U međuvremenu, korejski brend se izdigao do neslućenih visina i danas nam nudi atraktivne automobile, sedmogodišnju garanciju i savršen odnos uloženog i dobijenog.

Ali, šta reći o pouzdanosti i polovnjacima? Upravo je to pitanje razlog za proveru stanja Hjundaijevog najprodavanijeg modela „i30“ koji će za mesec-dva dobiti naslednika iz druge generacije. Uz pomoć kolega iz nemačkog „Auto Bilda“ predstavićemo vam karavansku verziju sa 1.6 benzincem (126 KS) pređenih 100.000 kilometara, kao i „domaći“ hečbek sa, kod nas traženijim, 1,4-litarskim benzinskim motorom i 109 KS.

Za početak, trebalo bi reći da je „hjundai i30cw 1.6“ na test stigao sa petostepenim ručnim menjačem i odmah nam je bilo jasno da motor „vapi za šestom brzinom“. Kao da su nas čuli predstavnici Hjundaija, jer se od novembra 2010. ugrađuje šestostepeni menjač, koji je uticao na smanjenje potrošnje i buke u kabini.

Takođe, rasteretio je motor. Bilo kako bilo, menjač sa pet stepeni prenosa nije nam napravio probleme i lako je savladao test izdržljivosti. Prosečna potrošnja na početku testa iznosila je 6,8 litara, dok je na kraju stigla do „okruglih“ sedam litra na 100 kilometara. Zanimljivo je da je snaga motora umesto fabričkih 126 KS iznosila 120,8 KS, koliko smo izmerili i na kraju. „Hjundai i30cw“ svakako nije dinamičan automobil, što nam je dodatno naglasilo škripanje pogonskih točkova u krivinama i prosečan upravljač.

Međutim, ono što je važnije, šasija je dobro podešena i ne zamara vozača i putnike pri dužim putovanjima. Unutrašnjost je i pored materijala slabijeg kvaliteta izdržala sva iskušenja. Spojevi su ostali čvrsto i, za divno čudo, nije se čulo škripanje plastike. Radio i klima-uređaj su nas dobro služili, dok mala zamerka odlazi na bord-kompjuter. Naime, dešavalo nam se da sa 60 km do pumpe odmah skoči na nulu.

Takođe, mlaznice za pranje vetrobrana nisu dovoljo snažne, jer pri brzinama većim od 50 km/h jedva da mogu da dobace do pola stakla. Karavan se predstavio kao automobil koji nijednim svojim potezom neće iznervirati vozača, sa širokim i prostranim sedištima i mnogo prostora u zadnjem delu. Ipak, pronašli smo rak-ranu koja je slomila „i30“ - svetla. Sijalice u prednjim svetlima smo menjali tri puta između 35.000 i 68.000 kilometara.

 Nakon 90.000 kilometara primetili smo znake rđe na delu krova i ivici suvozačevih vrata. Posle razgovora sa ljudima iz Hjundaijevog servisa rečeno nam je da se ne radi o čestom problemu i da su imali tek nekoliko pritužbi. Objasnili su nam da se rđa pojavila na mestima gde nije naneto dovoljno farbe i da će zameniti vrata, jer je automobil u garanciji. Savet je da, ako kupujete automobil iz inostranstva, izbegavate verzije sa navigacionim uređajem koji se nije pokazao kao kvalitetan.

Uz kvalitetno održavanje i redovne servise, „hjundai i30cw 1.6“ može dugo, dugo da traje. Uostalom, ništa manje i nismo očekivali od Hjundaija. Dečje bolesti su neizbežne u odrastanju.

Testiranom 1.6 benzincu je nedostajala šesta brzina. Ipak, prosečna potrošnja na početku testa iznosila je 6,8 litara, a na kraju vrlo dobrih sedam litara na 100 km

 Kvalitet se može još poboljšati

Test izdržljivosti je pokazao da Hjundai nece biti optužen za skrivanje nedostataka. Na sva naša pitanja dobili smo konkretne odgovore, kao i uveravanje da sa svakim novim modelom broj kvarova i grešaka opada. Oštro oko naših strucnjaka pronašlo je mesta na kojima Hjundai može da unapredi svoje automobile. Recimo, kvalitet materijala na vozacevom sedišti je ispod proseka.

Naravno, moramo da se vratimo i na r_u kojoj nikako nije mesto na jednom „hjundaiju“. Manje tacke r_e primetili smo i iza treceg stop svetla. Istina je da se radi o izolovanom incidentu, ali... što se tehnike tice, „hjundai i30 cw 1.6“ je bez znacajnijih nedostataka stigao na svoje odredište. Motor i menjac su izdržljivi, kao i ostali mehanicki delovi koje je potrebno menjati u odre_enom roku. Isto važi i za kocioni sistem, gde su vece opterecenje trpeli zadnji diskovi. Važna stvar je i da se maksimalno koristi Hjundaijeva sedmogodišnja garancija.

Pretraga endoskopom u nepristupacnim šupljinama potvrdila je da je unutrašnjost Hjundaija dovoljno zašticena od rdje. Eksperti „Dekra“ nisu imali zamerki, osim da na pojedinim mestima zaštitni vosak nije ravnomerno rasporedjen

TEHNIČKI PODACI
Motor 4-cilindrični, benzinac
Ventili/bregaste 4 po cilindru/2
Pogon bregaste kaiš
Zapremina 1.591 kubika
Snaga 126 KS pri 6.200 o/min.
Maks. obrtni moment 154 Nm pri 4.200 o/min.
Maks. brzina 192 km/h
Menjač 5-stepeni, ručni
Pogon na prednje točkove
Rezervoar 53 litra
Prtljažnik 415-1.395 litra
Masa/nosivost 1.387/442 kg
Cena 12.640 evra

Učestvujte u diskusiji na temu Hyundai i30CW 1.6

Detaljan istorijat ovog modela možete pročitati ovde.

Mi tražimo za vas!

Najbolje ponude najbrže "odu", zato budite prvi. Izaberite modele vozila za koje ste zainteresovani i mi ćemo vam čim se pojave novi oglasi za te modele poslati email sa detaljima.

Prijavi se

Podaci o prodavcu

Da bi ste dobili povoljne uslove kod prodavca kažite da ste oglas videli na MojAuto.rs

Prijavi lažan oglas

Ukoliko su na oglasu navedeni netačni podaci ili ne možete da stupite u kontakt sa oglašavačem, ili vam oglašivač traži novac pre nego što pogledate predmet oglašavanja, molimo vas da nam prijavite takvo ponašanje kako bi izvršili proveru. Prijavi lažan oglas

Kredit kalkulator


Vrednost:  EUR
Ucešce:  EUR
Period otplate:  meseci
Vaši favoriti ()