Zoltan
22:38 četvrtak, 04.08.2011
Ne znam da li su nestrucni ali spori jesu i to veoma.
Sergej
10:38 petak, 05.08.2011
Ne mozete policiju ,hitnu i vatrogasce svrstavati u istu grupu. Ja samo znam da vatrogasci izlaze i obave svoj posao bolje i brze nego sto se prica i pise.
brza patrola
21:31 subota, 06.08.2011
U blizini moje kuce ima restoran za svadbe...ispred njega coveka udari auto na putu, video svojim ocima...hitna dosla posle 35 min ,a dom zdravlja je udaljen 1,5 km od mesta nesrece ,dok je policija dosla za 1,5 sat ...hitna ima vise kola tako da nisu bili zauzeti..verovatno su pili kafu
Bojan
20:23 petak, 05.08.2011
Mislim da ne treba vezivati 3 razlicite intervencije u isti kos... policijske patrole ima svuda po Srbiji, dok vatrogasci i hitna krecu iz baznih stanica, pa je nemoguce da stignu svi brzo i istovremeno... Drugo, ne slazem se da su ne strucni. Problem nesreca na putevima nije do ovih institucija vec do svesti i kulture vozaca i gradjana u globalu...
Dejan
21:30 petak, 05.08.2011
Ja zivim u Americi i tamo cela ekipa stize u proseku za 6 minuta bilo gde da se nesto desilo (uzmite u obzir i udaljena mesta). Naravno da su oni mnogo bogatiji i mnogo bolje organizovani pa zato i ne kritikujem nasu sluzbu ali priznacete da je lep osecaj kad znate da imate pomoc gde god da vam se nesto desi.
Moja poenta je: kako bi bilo lepo kad bi mi gradjani znali gde nam odlaze pare od poreza kao Amerikanci i da mozemo na to da uticemo... Verujem da bi 100% gradjana glasalo da ona Šešeljeva taksa ide u te svrhe, ako imamo porez na luksuz nek bar ide za luksuz koji nam je neophodan. Razmislite malo o tome koliko je to para i gde su.
Nedžmedin
22:15 petak, 05.08.2011
Komentarišemo nešto a da neznamo šta se ustvari desilo i na koji način.
Da bi se medicinski intervenisalo, mora se na vreme saznati da se nešto desilo, konkretno, saobraćajna nezgoda. Davno je poznato da kod povreda u saobraćajnim nezgodama postoji takozvani "ZLATNI SAT" što znači da ukoliko se pruži pomoć u tom vremenskom intervalu postoji velika šansa da povredjeni preživi. Da bi smo to postigli moramo da se edukujemo da odmah javimo za nastalu saobraćajnu nezgodu a da medicinska ekipa bude opremljena kao mala bolnica koja može da održi vitalne funkcije.
Rezime svega ovoga je pravovremeno javljanje za nastalu saobraćajnu nezgodu i mobilnost dobro opremljene medicinske ekipe.
Goran bg0804
01:17 subota, 06.08.2011
Iz licnog iskustva kada sam imao udes, hitna je stgla za 1.5 sat a policija za jedno 2.5 sata ,za to vreme sam bio sam na putu i mogao da uradm sta zelim ,katastrofa,vatrogasci su ok i super.
susnjevic ljlubisa
01:38 subota, 06.08.2011
Sporije vozite i necete imati potrebe za ocenjivanjem.
igor
05:13 subota, 06.08.2011
Svako ko je glasao da su spori i nestrucni je za klinicko posmatranje. Vatrogasci izadju u skladu sa nasim ZOBS, opremljene su skoro sve ekipe sa testerama JAWS OF LIFE i ne serendajte. Nije ovo Amerika da Vatrogasci pruzaju i Prvu pomoc unesrecenima. Ovde imas policiju, pa hitnu pomoc, pa tek onda oni zovu vatrogasce itd. Sistem je birokratski,plus ima i onih koji samo prodju JER ZURE.
salesms
09:44 subota, 06.08.2011
Kada krenete na put kolima negde u Srbiji,molite boga celim putem da vam se ne desi neka saobracajna nezgoda,jer znate da dok hitna dodje spasa vam nema. Stvarno bruka za zdrastvo i Srbiju.
zoran
09:48 subota, 06.08.2011
Bio sam svedok nekoliko slucajeva saobracajki i uverio se da su policija i hitna pomoc za vrlo kratko vreme bili na licu mesta.
Josef
10:07 subota, 06.08.2011
Kako može u ovom ,,sistemu,, močvari bilo šta da funkcioniše ? Kako ? Sve je pokradeno , uništeno , izništareno , korumpirano . Čime da stigne Prva Pomoć na vreme ? Čime ? Krševima ?
ivan
11:47 subota, 06.08.2011
I oni su samo deo društva, zna se gde smo i kakvi smo u svemu u odnosu na uredjeni svet.
ivica
13:00 subota, 06.08.2011
Vatrogasci ok policija zero.
Sinisa
15:14 subota, 06.08.2011
Nisu u pitanju samo vatrogasci, policajci i hitna pomoc, vec i oni koji sede i primaju pozive i treba da posalju ekipe i kako prenose prvu informaciju. Vatrogasci jesu OK, ali im je i najlakse zato sto na poslu imaju obavezno spavanje, a sta mislite koliko hitna i policija imaju intervencija dok oni spavaju?
Zika
18:28 subota, 06.08.2011
Glupost sto su svrstani u istu grupu. Takodje je bzvz kategorija "Spori i nestrucni" to nema veze jedno sa drugim. Ni vatrogasci ni Hitna pomoc nisu nestrucni, a ovo sporo moze zavisiti od mnogo faktora. Za policiju je neko vec rekao, ima ih mnogo i uvek kruze pa im je lako i da odreaguju brze samo sto ih mrzi.
Marija
21:54 subota, 06.08.2011
Na svu srecu nemam licnog iskustva ni sa jednom od sluzbi za hitne intervencije,ali iz iskustva prijatelja,komsija itd.mogu da kazem samo jedno,NE DAJ BOZE da ti u Srbiji zatreba lekar hitno!!!!!!!!!!!
myname
01:21 nedelja, 07.08.2011
kada sam imao udes, policiju sam cekao sat vremena na minus pingvin. sva sreca, hitna mi nije trebala.. (lokacija kod mb rodic marketa u ns)
dexterr
08:43 nedelja, 07.08.2011
Lično sam prisustvovao saobraćajnoj nesreći na auto-putu kod Pećinaca, drugar sa motociklom sustigao kamion. Lično sam ODMAH pozvao hitnu pomoć i rekao da čovek ne diše i ne pomera se, tačno 1 SAT im je trebalo da dodju i to u suprotnu traku. Policija je došla posle 2-3min tako da ne možemo sve 3 službe svrstavati u isti koš!
Mile
02:08 nedelja, 07.08.2011
Sa vatrogascima nisam imao posla, ali sa Hitnom i Policijom da.
Mogu samo da kažem da su to relativno nepismeni, nestručni, neškolovani i nekulturni ljudi, ne umiju ni da kažu dobar dan, čast izuzecima ali ih je vrlo malo.
Branko
09:15 nedelja, 07.08.2011
Pitanje treba da se postavi bivsem i sadasnjem ministru zdravstva.
U opstinama velicine Backa Topola po sistematizaciji zdravstvene sluzbe je jedna do dve ekipe hitne medicinske pomoci.Prostor koji one pokrivaju neretko je duzi i od 60 km.Sluzba je zamisljena za pruzanje hitne med. pomoci stanovnistvu.U trenutku kada se ovo desavalo mozda su vec bili na terenu i pruzali nekom neodloznu pomoc.
Pitanje koje bi se moglo postaviti je dali se taj sudar mogao izbeci sa pazljivijom i manje bahatom voznjom.
Branko
Strahinja R
12:54 nedelja, 07.08.2011
Sve je zavisno od opstine gde se desi saobracajna nezgoda! Zavisi s koliko vozila raspolazu dom zdravlja i SUP, a vatrogasci izlaze tek ukoliko je izbio pozar ili tek kad SUP i hitna zavrse svoj deo posla mnogo je veci problem sto dosta vozaca kad naidje na saob nezgodu samo produze dalje a neki se uspanice i ne znaju sta da rade pa im treba dosta vremena da se saberu i da pozovu pomoc!
Mladen
13:58 nedelja, 07.08.2011
Stručnjake imamo, nije sporno. Al u bolnici sam slučajno bio prisutan dok je za jednu tešku nesreću bilo potrebno čak 10 do 15 minuta da se osoblje i vozač hitne pomoći pripreme i krenu na intervenciju. Kasnije se ispostavilo da je mlada osoba u toj nesreći preminula u urgentnom centru. Ne kažem da se moglo u tom slučaju nešto promjeniti, al svakako postoje slučajevi kad su tih 10 minuta presudni. Moje mišljenje je da bi ipak trebale bolnice biti organizovanije i bolje pripremljene za slične slučajeve i intervencije.
Seljak
22:11 nedelja, 07.08.2011
Sporo i nestrucno, iako su nam policija i hitna opremljeni za 20-21 vek, dok su vatrogasci, cast gradskim, u 18 veku ... a od njih mnogo zavisi ....
beska
22:22 nedelja, 07.08.2011
Nema se tu sta puno reci,policija manje vise bude brza od hitne pomoci, dok ovi iz hitne jedva se i nakanu da krenu, covek moze 10x umreti dok pomoc ne stigne !!!
Nazalost ali tako je, nije im do njihovog zivota a ne do zivota drugih ljudi uopste.
dragan
22:47 nedelja, 07.08.2011
Hitna se trudi dok policija ko da čeka da je molite za vatrogasce ne znam pa ne mogu da kažem.
Elvis
22:48 nedelja, 07.08.2011
Verovatno jesu spori, ali nisu jedini npr. novinari reaguju i pišu kada nastrada neko poznat, a šta je sa nama običnim smrtnicima?
Ravik
22:56 nedelja, 07.08.2011
Hm, sticajem okolnosti o ovoj temi mogu dosta da kažem. Radim u Novosadskoj hitnoj pomoći. Služba prilično dobro funkcioniše a da se događaju i poneki propusti, da, događaju se ali izuzetno retko! Sve ove službe funkcionišu na različite načine i poprilično su opterećene glupostima. Predlažem novinarima da odu u dispečerski centar hitne pa da malo poslušaju razgovore, uh, uh, uh! Kada bi se bar malo znalo zašto i kada pozvati ovakvu službu i kada bi neko zaštitio ljude koji rade na centrali da mogu da odbiju pozive za kojekakve gluposti bilo bi mnogo više prostora za prave intervencije. Novi Sad i još poneki grad imaju dosta uređenu ovu oblast ali po manjim sredinama je haos od opreme do ljudstva a područja koja pokrivaju su ogromna. Zanimljivi su i ovi komentari gledao sam, prisustvovao sam. Evo npr. mladen je gledao kako se u bolnici ekipa spremala 15 min. a nema pojma da hitna nema veze sa bolnicom pa me živo zanima gde se to dešavalo?
Da ne dužim priču, dok god se sa hitnom čuva socijalni mir a sa policijom puni budžet nema sreće i pravog rešenja.
Dzoni
10:24 ponedeljak, 08.08.2011
Ево, копираћу део свог блога о једном случају...
Супруга, ћера и ја се враћамо синоћ из града око 20.30. Код Храма св. Саве стајем "на црвено", а у траци поред, претиче нас ватрогасно возило и пролази на црвено, иако је по закону о безбедности саобраћаја на путевима,члан 108. (7 пасус) то ЗАБРАЊЕНО (http://www.zakoni.rs/zakon-o-bezbednosti-saobracaja-na-putevima/zakon-o-bezbednosti-saobracaja-na-putevima.pdf). Ок, одлазе ватрогасци ка Аутокоманди и нестају нам из видног поља. Ми пролазимо Аутокоманду, крећемо Булеваром Ослобођења ка Трошарини и неких километар од Аутокоманде срећемо ватрогасно возило које се сад враћа супротним смером. Затим се полукружно окрећу и прелазе преко травнате површине између трака и поново се укључује у саобраћај у нашем смеру. Возе споро, сада само са ротацијом без сирене, једва се крећу, очигледно не могу да нађу адресу на коју треба да оду. Цела наша колона вози око 50 km/h, ватрогасци остају иза нас и више их не видимо. На Трошарини нас стижу поново, сада и са ротацијом и сиреном (скапирали где треба да иду). Поново пролазе на црвено и иду ка нашем блоку зграда, а ми за њима. На паркингу их чека полицијац, који им даје до знања да су стигли где треба. Погледамо около, гори канта за смеће у парку. Толико о одзиву хитних служби у року од 3 минута (не дај Боже да је нешто стварно озбиљно горело).
highk
10:31 ponedeljak, 08.08.2011
Lokacija: Backa Topola, (jedna subota, ima ih i vise) sluzbeno vozilo hitne pomoci istovara zenu sa vrecama punih paradajza krompira.. itd. Subotom je nenormalna guzva na pijaci... Kako bi stigao hitna pomoc da se desi nesto samo na drugom kraju grada.... tesko... Ovom nasem narodu treba komunizam, cim smo dobili mogucnost da sami mozemo doneti odluke, pocelo je sve naopako. Ja mislim da bi se sve dovelo u red!
ANITA
16:58 ponedeljak, 08.08.2011
Na zalost imala sam saobracajnu nesrecu sa cerkicom u autu pozadi, lokacija SUBOTICA. Hitna pomoc je stigla za tri minuta, sto je za svaku pohvalu. Ekipa hitne je bila fenomenalna, celim putem do bolnice su razgovarali sa mnom i sa cerkicom, sto nam je u svakom slucaju olaksalo dozivljeni sok. Prilikom razgovora sa njima svatila sam da su posebno svi osetljivi kada su u pitanju povredjena deca u saobracajkama. Vozilo u kojem smo prevezene do Bolnice je stvarno u katastrofalnom stanju, sve lupa na sve strane, mislis raspasce se pod tobom-ALI: ONI SU SA ISTIM TIM VOZILOM STIGLI DA PRUZE POMOC CERKI I MENI ZA SAMO TRI MINUTA...SVAKA IM CAST.
jovica
22:04 ponedeljak, 08.08.2011
Ma nemojte kuditi te ljude, nisu oni krivi, svaka sluzba hitne pomoci ima jednu ili dve ekipe sem velikih gradova, a poziva mnogo i dok sve odrade...Ne mogu da stignu na dva mesta u isto vreme. A za sve je problem drzava i sistem koji ih je tako organizovao.
Policija je vec druga prica, sede i cekaju da se sve zavrsi pa na uvidjaj! A vatrogasic su za svaku pohvalu !
nikola
19:10 utorak, 09.08.2011
Stajao sam na crvenom, lik se zakucao u mene od pozadi, policija dosla posle 2 sata, slucaj zataskan jer je vozac koji me udario radio u interventnoj policiji ,tako se to radi u Rumi...
profesionalac
23:52 utorak, 09.08.2011
Koliko para toliko i muzike. Ako uporedimo izdvajanja za te sluzbe u svetu i kod nas nasi su u kvalitetu rada prevazisli svoje mogucnosti. Pa sta bi vi kolege hteli? Sve sto imamo dobro u hitnoj i vatrogasnoj sluzbi dobili smo od Japanaca. I to polovno. Mislim da su oni u ovim uslovama nacionalni heroji. Zelim im puno srece u radu.
Jovica
20:32 četvrtak, 11.08.2011
Slažem se sa komentarom gospodina Sergeja, ne idu oni skupa u isti koš !
Policiju treba čekati najduže od svih, jer su lenji i bezobrazni. Misle da su mali bogovi!
Imao sam neki udes na Iriškom vencu, padala je kišica, policija je došla poslje šlep službe i hitne, ne mogu vam opisati koliko smo pokisli dok smo čekali tih najdužih 2 h, a znaju ljudi i duže čekati gospodu u plavom.
Hitna je po jednom mom pozivu došla dosta brzo, nemam zamerke na njih, a vatrogascima svaka čast.
Panduri su katastrofa po svakom pitanju !
Andrej
08:48 petak, 12.08.2011
Ljudi moji imao sam priliku da zivim u Singapuru, a kako oni izvrsavaju svoju duznost to je zaista nevjerovatno. Na primer kad neko nazove hitnu pomoc, u bilo kom trenutku i u bilo kom delu grada da se nalazi, hitna stize za 2 min i 15 sekundi, a kad se stvore velike guzve po gradu takodje im ne treba mnogo vremena ,stizu na mesto nesrece za 3 min i 38 sekundi. Bez obzira gdje se u tom trenutku nalazi nesreca ili covjek kojem je potrebno ukazati pomoc.
A sto se tice nase hitne pomoci-hhhhh!
Zaista ne zasluzuju ni jednu lepu rec koja bi mogla da ih opise.
dane
22:07 petak, 12.08.2011
Vatrogasac sam 11 godina, izlazak iz jedinice je 60 sec nocu, a 30 sec po danu. Imamo provere jednom mesecno. A vreme dolaska je 1km=1min. Imamo vrhunski razvalni alat ( donacija Wels) radim u Sremu.
EKi 43
17:07 nedelja, 14.08.2011
Najgori smo u tom slucaju. Ceo zivot kasni Cela SRBIJA a kamoli Hitna. Vatrogasna i Policija.
Mirče
07:19 ponedeljak, 15.08.2011
S obzirom kakvi su i njihovi uslovi i čime rade-raspolažu, dobri su...
Laslo
16:41 nedelja, 21.08.2011
Koliko para toliko muzike...a možda i manje...