Da li poštujete ograničenja brzine?
Ukupno glasova 1478 glasova
Nikad
Ponekad prekoračim propisanu brzinu
Uvek

Komentari



Marija
09:19 četvrtak, 30.07.2009


Od kada sam 2 meseca u EU bila bez vozacke dozvole zbog brze voznje, pridrzavam se ogranicenja.
Driver
10:00 četvrtak, 30.07.2009


Da imamo redovne auto puteve gde se moze redovno voziti sa 130/140 km/h siguran sam da bi ljudi vise postovali ogranicenja. Sada su putevi losi i spori a ljudi su nervozni i zure na svoja posla. Nemoguce je pridrzavati se stalno jer bismo putovali danima iz jednog do drugog kraja drzave. Pozdrav svima i cuvajte se !
Nenad
11:57 četvrtak, 30.07.2009


nikad se ne pridrzavam ogranicenja prvo treba oni sto nam pisu kazne da se pridrzavaju pa tek onda mi.
gargamel
13:56 četvrtak, 30.07.2009


Jeste, Nenade, uvek je neko drugi kriv za tvoja nedela... Razumem nepoštovanje ograničenja, al svaljivanje krivice na policiju je detinjasto! Uvek imaš izbor, da li ćeš da ugrožavaš tuđe živote na putu! Kako to, da svi pomisle na KAZNE, kad se spomene prebrza vožnja, a niko na sigurnost.. Bljak..
Kamiondzija
15:25 četvrtak, 30.07.2009


Ja postujem Driver-ov stav....
igi77
21:44 četvrtak, 30.07.2009


ponekad prekoracim i to ono ogranicenje od 40km gde nema bas nikakvih razloga da bude ali to je tako osmisljeno ne zbog bezbednosti nego da se vozaci upecaju i pune policiji kasicu prasicu. Pa ne zivi se od vazduha.
luka arilje
21:51 četvrtak, 30.07.2009


volim brzu voznju ali uvek me je strah od neznalica po putu
Bojan
01:50 petak, 31.07.2009


Maltretiraju me panduri koji nemaju ni osnovnu.Sudim se u vezi prekoracenja,nisu mi pokazali radar.takodje i za atest za plin mi pishu,a zakon jos nije donet.
aca
07:46 petak, 31.07.2009


zasto bih postovao ogranicenja od pre 50god, kada ni jedan auto nije imao cak ni ABS, a kamo li nesto bolje!
Nikola
08:23 petak, 31.07.2009


Od danas vise ne,pa sto bi se ja pridrzavao,kad mene pandur obilazi na punoj ljniji sa 140 km/h,a ogranicenje je 50 km/h,bez rotacije i sirene..... Cuvaj te se policije,da vas ne zgazi!
savestan
11:17 petak, 31.07.2009


pazim na ogranicenja zbog dece ako je naseljeno mesto,a kada sam na otvorenom putu i sam u autu tada ne pazim.naravno ako put dozvoljava.pozzz
Dejan
11:32 petak, 31.07.2009


Ne brze od zivota!!!
sinke
11:38 petak, 31.07.2009


Uglavnom su putevi losi,leti i pored puta je lose stanje,( korov ,drvece,kanali...), nepregledne krivine.Neka vozi ko kako hoce ,ko kako misli da treba ,ali jedno je sigurno , bezbednost na nasim putevima je jako losa! A u svakom slucaju nasa policija ne doprinosi poboljsavanju stvari ! Ja vozim svaki dan, voznju sam prilagodio sebi i uslovima na putu! vozio sam i preko 240km/h tamo gde se moglo voziti tom brzinom,ali nije sve u brzini!
danilche
15:57 petak, 31.07.2009


Nasi putevi su bazdareni pre 40god,tako da je nemoguce pridrzavati se ogranicenja....
Ivan
16:13 petak, 31.07.2009


Ljudi rade ,ne kaze se dzabe ,, vreme je novac" , ne kazem da treba zuriti ,ali da vozim 50-60 ne mogu ,a i necu ,naravno kad uocim policiju smanjicu brzinu ,vezacu pojas ,sve po propisu ,ali ovako vozim malo brze ali zna se do koje granice !
Damjan
18:17 petak, 31.07.2009


Sta da kazem a da vec nije receno...? Ceo zivot vozim brze motore i ne bojim se brzine. A nastradao sam pri maloj brzini nepaznjom drugog vozaca. Po gradu se ne glupiram, postujem propise ali na otvoreno volim da vozim malo brze. Mislim da je Aca u pravu, ogranicenja brzine trebaju da idu u skladu sa vremenom i putevima. Koji su ooodavno trebali da budu bolji!
sax
10:08 subota, 01.08.2009


Slazem se u sustini sa vecinom komentara. Treba postovati ogranicenja. Dinamika zivota nam nalaze da zurimo danas. A Pandura sto se tice, katastrofa su! Koliko god se drzao ogrenicenja, samo ako nisu tablice iz mesta cijem MUP-u oni pripadaju, dranje sine! A oni ne mogu biti uzor nikome! Restruktuiranje polocije bi trebalo sto pre obavitikao i nasu putnu mrezu. Ali mi zivimo gde zivimo i ostaje samo da se PAZIMOOOOO!
MITA
22:07 subota, 01.08.2009


Ja razumem ta ogranichenja i sve, ali ogranichenje za motor ne mogu da razumem,da li ima smisla kupiti brz motor a potom ga voziti po gradu 60 a na auto putu 120, ako je tako onda je boje kupiti skuter.
Pedja
12:51 nedelja, 02.08.2009


Ponekad prekoračim brzinu, naročito ako je ograničenje glupo. U naseljima vozim čak i sporije zbog dece i starijih osoba. A da su nam putevi i policija "srednji vek", to je poznato svima koji malo vise vremena provode na putevima. Potpuno se slazem sa Ivanom. Pozdrav svima i pamet u glavu!
Srecko
17:22 nedelja, 02.08.2009


Ljudi...vozite motore i nestajte nikome samo neka gledaju za vama!!!!!!!
miodrag
17:46 nedelja, 02.08.2009


vozim onako kako mi dozvoljavaju uslovi
Dejan
20:09 nedelja, 02.08.2009


lepo pishe u pravilniku - prilagoditi przinu uslovima na putu, tako da nekad preko, nekad (retko ispod) dozvoljenog...
boris
20:38 nedelja, 02.08.2009


dame i gospodo!! ja sam jednom na jako los nacin naucio sta u stvari znaci prekoracenje brzine, vjerujte mi nije bilo ni malo prijatno!!! godinu dana sam bio bez vozacke, al to i nije toliko bitno sta je sve moglo da se dogodi! najstrasnije je kad se to sve malo kasnije shvati...trudite se da ne bude kasno i pridrzavajte se ogranicenja ili vozite kako to put dozvoljava!! ne razmisljajte o policiji, nego mislite na druge!! ne brze od zivota...uvjek ce te stici od A do B ma koliko brzo vozili!! cuvajte se
srdan
23:04 ponedeljak, 03.08.2009


koliko primecujem retki suoni koji se pridrzavaju brzine a pravila ponasanja u saobracaju su katastrofa najvise se bojim motorista koji preticu i sa leve i sa desne ikada date migavac oni vas secu a najveci je broj mladih nazalost
Miki
23:40 ponedeljak, 03.08.2009


Slažem se sa svima, treba poštovati ograničenja, ali pre toga ih trebaju prilagoditi savremenim vozilima a ne fići. Svako ponekad prekorači dozvoljenu brzinu, ne iz inata već zbog potrebe u slučaju da uslovi saobraćaja i stanje puta to dozvoljavaju. Uvek imajte na umu da je pri duploj brzini od dozvoljene zaustavni put četiri puta duži pa čak i sa ABS-om. što nije mala stavka. U svakom slučaju čuvajte svoje glave a i tuđe pošto oni nisu krivi ako vama dođe da malo otkinete mašinu, za takve stvari postoje posebne staze.
Branko
07:25 utorak, 04.08.2009


Uglavnom postujem ogranicenje a pogotovu tamo gde *ocekujem* radar. Trebalo bi ,generalno, napraviti *reviziju* postavljenih znakova jer su odavno na mestima i gde se moze voziti brze... Verovatno bi realno povecanje dozvoljene brzoine npr. sa 60 na 7o km/h se vise postovalo nego ovo sada prpisano. Automobili su *uznapredovali tehnoloski* i mucenje je voziti ih premalom brzinom. Sigurno bi na nekim tj. vecini mesta samo tih 10 km vise doprinelo da se ljudi bas pridrzavaju brzine a to nije neka ugrozavajuca na mnogim deonicama. Prosledite ove nase komentare nekom nadleznom tj. onima koe voze *sluzbena kola* sa posebnim tablicama i koje niko ne zaustavlja pa mogu juriti,prolaziti kroz crveno,voziti po rupama... Njih se to ne dotice ali i oni ugrozavaju nas obicne ljude
Dejan
09:57 utorak, 04.08.2009


I ja sam primetio da se najvise radi na kaznjavanju, a niko ne misli na preventivu. Primera radi novi pneumatici 6mm sara krivinu koju savladaju pri vodi na putu sa 80km na sat sa 3mm ste u njivi ili zidu, a ko baca pneumatike od 3mm. Drugi primer pri vlaznom kolovozu novi pneumatik ima *duplo kraci* zaustavni put od sare 4mm, a od 1mm 4x krace. Banalizovano, pri 80km novi staje na 30m a sa 1mm na 120m i pobio si pesake. Mozda je upravo to razlog zasto se kod nas toliko gine na putevima (oko 1000 ljudi godisnje). Po meni je delotvornije da na autu pneumatik ne sme biti stariji od 2 godine nego rigorozno kaznjavanje za brzinu. Pa sta ako covek na otvorenom ide 100 a nema nikog ni ispred ni iza, pregledno i ... kome smeta, ali ako napravi nesto oderi ga ovako cemo od nove godine da guramo kola pored skole, zamislite brzinu od 20km na sat pa kojom da vozimo RIKVERCOM po novom zakonu.
Stojce
11:41 utorak, 04.08.2009


Ponekad, kada se izvode radovi, po zavrsenom poslu ostane znak za ogranicenje 20 km. Kako da ga postujes kad je ocigledno vise nepotreban. Ili je namerno tu ostavljen. Nije opasna malo brza ali sigurna voznja. Cesto su uzroci nesreca bas spori vozaci koji prosto iritiraju "kilavom" voznjom.
Delle
14:50 utorak, 04.08.2009


Zivim vec par meseci u Teksasu (El Paso). Trebalo bi da vidite i osetite sta znaci ogranicenje brzine i kazne ! Ovde policija skoro i da nema "rutinske" kontrole k'o u Srbiji, al' ako prekoracite brzinu, ili, ne daj Boze, "cugnete" - zatvor ! Cisto, bez komentara - zatvor ! Verujte mi, postujem propise, a jos vise cu ih postovati na "rodnoj grudi". Pozdrav... ponosim se sto sam Srbin !!!
Bane
22:07 utorak, 04.08.2009


Ogranicenje je 40 km\h,ja vozim vec 55 kad me obidje drugi auto koji vidljivo brze vozi (oko 80km\h) nego ja a policajac mene zaustavlja i kaznjava.Jel se ovo zove zakon?
Bane BG
11:54 sreda, 05.08.2009


Verovali ili ne:Po broju uzrocnika saobracajnih nesreca,naravno na prvom mestu su vozaci pod uticajem alkohola,a na drugom mestu su PRESPORI vozaci.Vozim pre neki dan auto putem 120-130 i iz desne trake mi izleti lik sa 50-60,kao da mene nema.genijalac.sreca kocnice su mi extra,inaceeeee.....uvek pratim saobracaj i kada vidim da neko ide brze iza sklanjam se momentalno.ko zna gde on i zasto zuri.sklonim se i neka ide.....pozz svima
Milos
13:50 sreda, 05.08.2009


Platio sam skolu par puta po 3000din sad vozim pojako hehehe!
aleksandar
14:41 sreda, 05.08.2009


ne pazim zato sto ne zivim na istoj adresi
Choda
15:20 sreda, 05.08.2009


U naseljenim mestima se propisana brzina mora postovati. Van naselja, prekoracim brzinu, standardno vozim 100 - 110 km/h. Ali ne predstavljam opasnost, sto je najvaznije. Najveca opasnost su bahati vozaci i vozaci bez signalizacije. Na putevima Vojvodine traktoristi su najveca opasnost jer su potpuno neobelezeni. Brzom voznjom nisi toliko opasan po sebe i druge, koliko su reakcije drugih vozaca opasne po tebe.
Mrky
21:42 sreda, 05.08.2009


Uglavnom vozim po propisu, ali desi se da prekoracim ogranicenje 40km/h na 60km/h. 40 je bas presporo.
Mrky
21:48 sreda, 05.08.2009


Auto-put od Beograda ka severu Srbije je put rezrvisan za saobracaj motornih vozila, greskom su ga oznacili kao auto-put.
nikola
02:13 četvrtak, 06.08.2009


postuje ogranicena u gradu ... i naseljenim mestima ... ( +15% max odstupanja ) ali ljudi ... nepravda je da "RADARISTI" prave "ZASEDE" i tako naplacuju kazene i dobijaju plate ... ogranicene brzine znaci da je na tom delu puta toliko predvidjeno ... zbog "loseg puta" ... da ne bi dolazilo do saob.nesreca ... i prema tome sve treba uciniti da se brzina prilagodi ... i saobracaj obezbedi na toj deonici ... a ne to koristiti za punjenje KASA !!! u razvijenijim zemljama postoje cak i lazni radari ... koji psihicki deluju na vozaca da smanji brzini na odredjenoj deonici koja je rizicna ... jel je cilj BEZBEDNIJA VOZNJA !!!! cak i zakonom odredjeno da se ugradjuju uredjaju za otkiravanje radara ...(koji piste i upozoravaju na radar i psihicki deluju na vozada da smanji brzinu ...) a i pre svakog radara ima TABLA za radarsku kontrolu ... a ne kao kod nas cekaju iza svakog grma ... !!!








 
$nbsp;